- Bijgewerkt
Hallo Allemaal!
Over een aantal weken ga ik 2 dagen (12 & 13 Maart) naar Disneyland Paris.
Het is voor mij 10 jaar geleden dat ik er eens geweest ben, en daar herinner ik me niet heel erg veel meer van.
Nu heb ik op het Forum natuurlijk de nodige tips en tricks over het park gevonden, maar vele daarvan zijn al enkele jaren oud, en ik heb begrepen dat er veel verandert is de laatste tijd.
Nu wil ik via deze weg een aantal vragen stellen, aangezien hier de echte fans zitten die me waarschijnlijk goed kunnen helpen om hier een geslaagde trip van te maken.
Ter informatie: Deze reis maak ik alleen, en ik slaap 3 nachten in een nabijgelegen dorpje (Bussy-saint-george), en ben voornemens de gehele reis te doen met de trein. Ik heb hoppertickets voor 12 & 13 Maart, en ik ben van plan beide dagen van open tot sluit in de parken te spenderen. Het doel is wel om alle attracties, shows en parades die een beetje de moeite zijn mee te pikken.
Mijn vragen zijn als volgt:
Ik heb geen Extra magic time. Ik sta van zelfsprekend wel voor de poort op het moment dat ze opengaan voor daggasten. welke attracties móét ik als eerste doen per park?
Welke attracties zijn echt wel en welke echt niet de moeite? en zijn er nog 'hidden gems' in de parken?
Welke Single rider wachtrijen zijn de moeite? En welke kan ik beter vermijden? ik had al begrepen dat de rij van crush echt verschrikkelijk kan zijn.
Welke restaurants zijn aanraders? Ik wil niet te veel besteden aan het eten (relatief, ik snap dat Disney duur is), dus een tableservice hoeft voor mij niet zo. Kan zijn in de parken, Disney village of ook daarbuiten.
Zijn er nog andere tips/tricks die echt de moeite zijn om mee te nemen?
Alvast bedankt voor de antwoorden, en ik hoor het graag als je me kan helpen met (1 van) mijn vragen!