Zingo Zeker, je kunt van LotR en Hobbit een heel park op zichzelf maken met alle prachtige locaties. Misschien gaan ze het hier net zo doen als bij Harry Potter, twee themadelen van LotR in twee parken verbonden met een attractie. Er is namelijk nog een stuk land waar een tweede/vierde park gebouwd kan worden naast Epic Universe.
Jailsamer Dutch23 Ik ben juist weer benieuwd op welke manier ze de 2 andere parken gaan uitbereiden/ op gaan knappen. Deze komen naast Epic een beetje gedateerd over. Eigenlijk zouden deze 2 parken compleet aangepast moeten gaan worden aan het niveau dat Epic gaat bieden. Ik verwacht voor Epic dan voorlopig geen uitbreidingen.
Ze zijn daar al wel mee bezig de laatste tijd en ook de toekomst zegt dat Zelda naar Island of Adventure gaat komen als vervangen van een ouder themadeel. Toch verwacht ik dat er ook nog veel focus gaat liggen op Epic. Het park heeft snel meer capaciteit nodig en mist nog wel wat in de line-up. Zo zijn er geruchten over een restaurant in de Wizarding World gebaseerd op de Great Hall van Hogwarts:
En zijn er geruchten over een waterattractie in Dark Universe gebaseerd op de film Creature from the Black Lagoon.
Daarnaast verwacht ik die veranderde tweede Harry Potter ride ook enigszins snel, aangezien die origineel ook gepland stond voor de opening van het park.