Bron:
Bron:
Jules Winterzicht in de zomer zal het minder zijn.
PretparkPro Volgens mij bedoelt Jules meer de hoe ten opzichte van elkaar. Ik had ook gedacht dat Spookslot en Baron meer parallel aan elkaar stonden, maar het blijkt zowat haaks te zijn.
Op google maps is het zo te zien, maar zo haaks staan ze niet op elkaar, ligt ook wel iets aan de hoek waaruit de foto is genomen.
Het is een beetje een zwembad maar het lijkt erop dat alle heipalen er al in zitten!
Geen heipalen gezien, maar wel schroefpalen. Of bedoel je de damwanden ?. Die zijn er ingeheid. Maar het lijkt er op dat de schroefpalen ook in de grond zitten.
Mooie foto's. Hopelijk hebben ze niet te veel last van het slechte weer.
Credits: Screenshot Eftelwesley Matroos Gijs
Zou Matroos Gijs z’n stulpje hebben verkocht aan de harp-spelende ‘Engel des doods’? Kleine verbouwing, wat extra details en ze kan er zo in/voor…
PatrickO Ik verwacht dat die Gijs wel terugkeert, bij De Meermin.
Speaking over Gijzen...
Correct me if I'm wrong, maar onderstaande screenshot uit de 70 jaar jubileumaflevering van de Magische Klok toont alle Gijzen in het park. Echter kan ik de afgescheurde foto rechtsonder niet plaatsen bij een al bestaande Gijs. Zou dit een hint zijn naar een nieuwe Gijs binnen Danse Macabre?
PatrickO een 13 Gijs op vrijdag de 13e, als dat geen goede aanleiding voor een nieuwe video weet ik het ook niet meer...
Arathonk zou inderdaad eens goed kunnen! Vraag me wel af waar ze het 'zuigelement' zouden wegwerken, want langs de mond lijkt me niet echt mooi/praktisch. Wellicht naast het standbeeld een soort zerk/ornament?