Uiteindelijk gaat de discussie in hoeverre het past natuurlijk in zekere mate ook wel op voor Holiday Park.. Nu heeft ook HoP al heel lang wat grote thrills gehad (begon ooit met Superwirbel, maar zeker met EGF kwam het park op de kaart). De Freefall tower is zo'n perfecte flatride die relatief weinig ruimte in neem. Juist onder plopsa is er daar véél meer voor kinderen bij gekomen. Ik neem aan dat ze ook voor HoP een diverser publiek willen aanspreken. En hoewel ik het er me eens ben dat thrills zoals EGF, Anubis en SkyScream daar simpelweg bij horen, ben ik het er ook mee eens dat er iets voor het tussensegment ontbreekt. In HoP zelfs nog veel meer dan in PdP. Waar PdP nog de Supersplash en Heidi heeft, heeft HoP eigenlijk niets meer er tussenin.
Nu weet ik dat Plopsa doorgaans niet veel geld investeerd aan theming en beleving etc. Maar juist met de Studio100 IP's zou je een geweldige darkride-Coaster kunnen zetten voor dat tussensegment.
Gewone darkrides missen eigenlijk ook nog wel in die parken. Al heeft HoP wel dat kasteel nog.