Taronco wellicht dat er ook een deel voor de wachtrij en dergelijke is?

Taronco Nee die heeft een vierkante fundering met een ronde paal erboven op. Lijkt erop dat die naast de lifthill komt.

• scagen heeft hierop gereageerd.

Hjalmar mogelijk in de eerste helix? Als het een gespiegelde versie van Formula Rossa Junior is dan daar genoeg ruimte voor. De in en uitgang kan dan prima onder de firstdrop worden ondergebracht

scagen Vergeet niet dat Formula Rossa Junior hoger is geplaatst. Als deze net zo laag stond als die in Walibi hadden die flatjes er niet tussen gepast

• scagen heeft hierop gereageerd.

QDude24 Dat weet ik, daarom heb ik het ook over de ingang en uitgang onder de first drop/lifthill. Als je kijkt naar het midden van de Helix op de luchtfoto van Walibi zie je ook een klein vierkant vlak wat de fundering voor de magic bikes kan zijn, die is tenslotte ook erg klein.

10 dagen later

Ik had Walibi er nog wel voor aangezien om het station van de karts te hergebruiken, mooi dat ze dat niet hebben gedaan.

QDude24 er moesten hoe dan ook nieuwe funderingen komen voor het achtbaan-station, dus dan kan je het net zo goed meteen goed doen.

Zijn er echt mensen fan van dit slappe eeuwig durende Amerika imiterende gedoetje zonder eigenheid of inhoud? Is Amerika nog steeds zo cool na quantanamo bay en Donald Trump?

RoelRoel Is Amerika nog steeds zo cool na quantanamo bay en Donald Trump?

Ooit in Amerika geweest? Het land is meer dan politiek. Of raad je iedereen af om naar Nederland te komen vanwege ons asielbeleid in Ter Apel, aardbevingsschade in Groningen en boerenprotesten?

Een tipje van de sluier is opgelicht over het thema van de coaster

• Njit heeft hierop gereageerd.

The_Bullgod

Slim gekozen. Gewoon een bak zand neergooien en het thema is klaar..

"Het nieuwe gedeelte, dat de titel Speed Zone Off-road draagt, draait namelijk om terreinwagens en onverharde wegen"

Ik hoop dat ze wel iets meer doen dan alleen wat zand neergooien. Walibi kennende zullen er wat opvallende attributen worden neergezet zoals stapels banden, verkeersborden of monster trucks. Ik zie het ook wel voor me dat met dit thema de fietsenmolen een motorcross-thema krijgt.

• luc136 heeft hierop gereageerd.

Taronco Walibi kennende zullen er wat opvallende attributen worden neergezet

Walibi kennende gooien ze eerst een bak zand neer en nodigen de daarna graffiti-artiesten uit om het zand onder te spuiten met creatieve schilderingen.

Ik kan het zo snel niet terug vinden in het topic, maar het staat op de schuttingen zag ik gisteren, dat het gebied opent op 7 april.

Cornelius Yes klopt. Er was gisteren overigens nog weinig te zien op de bouwplaats.

7 dagen later

Paar fotos van vandaag

Als eerste viel me op dat de poort voor de Final hide out volledig is verwijderd. De rest van gebied meer naar achter is er nog wel.

Openingsdatum van het gebied met het nieuwe logo voor dit deel.

Achter het station was nog een grote kuil zichtbaar waar footers zijn geplaatst maar nog niet ingegraven.

De fundering voor de magic bikes in het midden van de eerste helix.

Een overzicht foto van het gebied.

Vanuit de condor zijn de baan delen trouwens vrij goed te spotten, die liggen momenteel op het veld achter de laan van Wrong Turn op het festival terrein.