Marco Inderdaad, El Diablo mag van mij ook vervangen worden door Hagrid' s of een variant hier op.
Verder mag Dragon Khan een retrack hebben net als de Hulk. Want dat is verder gewoon een enorm indrukwekkende baan. En ook Dino Escape/Sea Odyssey mag van mij grondig aangepakt worden. De oorspronkelijke film en theming van Sea Odyssey was prachtig en pastte prachtig bij het bestaande themagebied, maar alles wat daarna kwam was goedkoop en waardeloos.
Het Ferrari gebied mag van mij ook wel bij het bestaande park gevoegd worden, maar het probleem is dat het PortAventura hotel er precies tussen ligt. En dus hoe je het ook went of keert, het blijft een apart gebied/park lijken ondanks dat het bij het originele park gevoegd is. De enige optie die ik daarin zie, is om op het terrein van het bestaande hotel ook enkele attracties of shows te plaatsen welke passen bij het thema dat het Ferrari gedeelte zal gaan krijgen. Oh ja, en laat dat voetbal thema maar geheel achterwege. Dat past totaal niet bij het park.
Alle andere nieuwe dingen die Universal eventueel kan/wil bouwen, kunnen beter in een nieuw en apart park geplaatst worden. Want het bestaande park heeft verder vooral thema's die voor mij totaal niet aangepast hoeven worden aan een bestaand Universal IP.