- Bijgewerkt
Het naar buiten brengen van plannen zonder een duidelijke beeldvorming van hoe het er evt. uit kan komen te zien roept gewoon speculatie op. Dat is opzicht ook wel leuk hoor, de discussie's die er dan ontstaan en dat mensen op verschillende manieren naar tekeningen kijken en wellicht iets vinden in de stukken die je zelf niet eerder hebt gezien. Het laat in ieder geval een bepaalde ruimte vrij in je hoofd om een eigen beeldvorming te creëeren.
Natuurlijk is het afwachten tot we meer te weten te komen, maar w.b.t. die attractie in de helix is het denk ik omdat het op een spannende krappe plek komt te liggen, en voor veel mensen (waaronder ik) niet echt een voorstelling ontstaat hoe dat uit gaat pakken. Ook als je naar de huidige staat kijkt van Avalon en de mooie zichtlijnen die vanuit iedere hoek anders zijn.
Ik vind het zelf wel een relevante vraag waarom er gekozen is om een attractie precies op die plek te positioneren. Wellicht dat als er ontwerpen getoond worden het in één oogopslag duidelijk wordt en je kunt zeggen: ja inderdaad, dat wordt gaaf. Maar voor nu is het nog te abstract om daar een goed oordeel te over vellen en ik begrijp wel dat mensen hun zorgen uiten in deze.
Toch heb ik er alle vertrouwen in dat ze de juiste keuzes maken gezien hun recente ontwikkelingen, dus dat komt wel goed.