Progress En dat is juist het vlak waarop Toverland nu al tekort schiet, deze bezoekers betalen immers ook de volle entreeprijs
Ik ben het helemaal met je eens dat het park meer familiaire attracties kan gebruiken, maar mijn verwachting was niet dat er nu budget was voor een dergelijke attractie want vaak duur. Met de geruchten van vier (mechanische) attracties had ik niet de verwachting hier grootse familiaire attracties te zien. Dit soort attracties zijn vaak óf thrill óf tam.
Dat gezegd, de parachutetoren is een prima voorbeeld van een attractie waar iedereen in kan?
Dus er is zeker nagedacht over die doelgroep.
(En hoogtevrees, wat een argument tegen de parachutetoren kán zijn gaat net zo goed op voor familiaire achtbanen, dan hou je als attractietype enkel de darkrides over en dat zijn nou eenmaal forse investeringen)
asuran een stuk minder van 2de vijver wordt gebruikt, benieuwd wat ze zullen doen met de rest in de toekomst.
Ik heb het al een paar keer benoemd, maar het huidige bestemmingsplan geeft aan dat de vijvers (zoals die er ook was voor Avalon op die locatie) in oppervlakte moeten blijven bestaan. Dus ik ben al verbaasd dat ze een stuk dempen en ik nog geen compensatie zie ergens anders in of naast Avalon