Bedankt voor je mening
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
graag gedaan
monkeymantwan Ik kan nu ook gwn gek doen maar niet alles hoeft op papier te staan om een feit te zijn. je kan soms ook gwn je brein gebruiken en beseffen dat het gwn onbeschoft + asociaal is als iemand je vraagt om te stoppen en dat vervolgens niet te doen. Kijk ik snap dat het mag enz maar hoe zou jij het vinden als je ergens mee bezig bent en het nog niet wilt onthullen maar dan komt dr een knaap met zn drone een beetje de hele boel zitten te fotograferen.
Kijk at the end of the day beslis jij wat je doet maar ik hoop wel dat je mij begrijpt.
toppie joppie
monkeymantwan ik zeg trwns niet dat je moet stoppen want ik vind de updates ook leuk maar is gwn mijn mening
monkeymantwan graag gedaan
Ik wil je per direct verwijzen naar de FAQ en je verzoeken geen slowchat te starten op het forum.
Ik wil je tevens verzoeken niet te typen alsof je op Whatsapp zit, dus mag je termen als "gwn", "sws" en "trwns" gewoon uitschrijven als "gewoon", "sowieso", en "trouwens". Ook leestekens zoals de apostrof zijn gewenst waar dat hoort.
Evenzo wil ik je per direct verzoeken een vriendelijker toon aan te slaan op het forum. We proberen hier een welkome plek voor een ieder te houden, en als jij RingelbergNicks gedrag onbeschoft en asociaal bestempelt, getuigt dat nog niet van een heel vriendelijke houding.
Ten slotte wil ik je verzoeken onnodige termen als "toppie joppie" aan het einde van je post achterwege te laten en ook sarcastische opmerkingen als "graag gedaan" niet weer te gebruiken. Je eerste drie posts op dit forum zijn nog geen goede voorbode voor de toekomst.
Alvast dank voor de medewerking.
Alright, Ik had geen rekening gehouden met mijn spelling en excuses voor mijn ¨bestempelen¨ Het is niet bedoeld om ZIJN gedrag zo te bestempelen maar gewoon in het algemeen zoals te lezen valt. Ik wilde in dat bericht mijn mening geven en dat heb ik gedaan ik vindt het zelf gewoon apart dus vandaar. Ik ben al lang niet meer online geweest waardoor ik het ¨netjes typen¨ een beetje vergeten was Natuurlijk excuses, en als het hardt aankwam dan was het niet zo bedoeld.
Maar in de toekomst zal ik er wat meer op letten dan
Progress De tekening komt wat vlug-vlug over, het is denk ik een van de eerste concepten en er bestaan vast beter uitgewerktere versies.
Dat klopt, en heeft Van Holsteijn ook zelf aangegeven op Twitter: "het startpunt was dit schetsontwerp."
Een verder uitgewerkte tekening zal vast nog wel gepubliceerd worden als de (bijna) af is.
ik heb iemand horen zeggen dat Pendulus Magicus de ingang wordt van Gardentour? weet iemand hier meer over of wordt dit gewoon een stukje thematiseering in het algemeen.
Het wordt inderdaad onderdeel van het station van de garden tour. In de overzichts concept art zie je hem ook terug komen bij de garden tour.
aha! Ziet er veel belovend uit.
Trollenbol is er dan toch een kans dat het een rieten dak krijgt?
Bran Dat zou wel beter passen bij de eerdere concept art van de Garden Tour waar de bijen te zien zijn onder het ronde afdak dat binnen de aban gebouwd zal worden. Ik denk dat de tijd het zal leren en dat we daarvoor moeten afwachten tot de bouw daarvan de hoogte in gaat.
En we krijgen er een rolstoelvriendelijke waterspeelplaats bij genaamd Sparky’s Splash Dock!
- Bijgewerkt
Bron: Blog van Toverland met een heel verhaal achter deze waterspeelplaats!
Ik vind het een super leuke toevoeging. Maakt het gebied weer wat levendiger. En als je kijkt naar hoe goed de andere waterspeelplaatsen het doen, denk ik dat dit zeker in de smaak gaat vallen bij families/kinderen. Ik weet dat op een mooie zomerdag mijn eigen neefjes hier mega lang zouden kunnen blijven hangen.
Leuk ook dat het weer wat meer mensen in de richting van flaming feather zal trekken (al zullen de nieuwe attracties dat ook doen natuurlijk)
Het ziet er weer tof uit en vooral leuk dat er weer gebruikt wordt gemaakt van hout. Dit past ook meteen een stuk beter binnen Avalon. Zeker als je kijkt naar de metalen waterspeelplaats naast het doolhof belooft dit een stuk mooier te worden.
Ik ben ook benieuwd wat dit gaat doen met de ervaring van Merlins Quest, het bootje lijkt op de visualisering een stuk dichter langs de kant varen, dat is dan toch wat anders dan het rustige vaartochtje zoals we dat nu kennen.
Ik had niet verwacht dat de speeltuin onderdeel zou zijn van de 5 belevingselementen, maar juist leuk dat we zoveel details te zien krijgen. Dat zou betekenen dat mogelijk de huisjes richting Merlins Quest als een gezamelijk ding worden onthult en dan is er nog de peuterspeelplaats en dat torentje op het plein voor de nieuwe attracties. Iemand een idee wat dat torentje moet voorstellen?
Ik ben benieuwd wat deze uitbreiding gaat doen met de populariteit van The Flaming Feather. Zeker met zo’n waterspeeltuin en enkele kiddie attracties wordt het al snel een plek waar papa en mama even op het terras zitten en de kids hun gang kunnen gaan.
Als je kijkt naar afgelopen seizoenen dan was het tijdens het hoogseizoen ook al best druk. Reserveren kan niet, dus het is altijd hopen op een plekje. Enigszins toch jammer dat het terras of de binnenzijde niet wordt uitgebreid.
Achtbaanpakker Iemand een idee wat dat torentje moet voorstellen?
Lijkt wel op een vogelhuisje als je er naar kijkt op die tekening.
mikeee
Qua terras en binnenkant is er niet echt een reden om uit te breiden. Ik heb zelde een volle flaming feather gezien en als het wel vol zit (zoals soms met halloween) zijn er nog genoeg andere opties. het zou me geen goed idee lijken om voor die avonden een permanente uitbreiding te realiseren sinds het de rest van het jaar toch leeg zit.
Ik heb wel het gevoel dat er ineens enorm veel toegevoegd wordt in Avalon, en dat zal sowieso ten koste gaan van de sfeer die er nu hangt. Dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken, of Avalon nu niet ineens te "volgepropt" zal voelen.
Zal hopelijk best wel meevallen, maar ik ben wel fan van het desolaat/verlaten sfeertje in Avalon, ik vermoed dat dat wel tot het verleden zal horen. Maar hopelijk zal er nu wel wat meer te zien zijn tijdens de rit in Merlin's Quest.