broodje123 de draak zou opgesloten zitten in de kerkers en dus Morgane zit niet meer vrij in het gebdied
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
- Bijgewerkt
broodje123 zo heeft Henk van Toverland (Marketing medewerker) in een interview met L1 verteld, dat het feest is in Avalon. En inderdaad draak Morgana zit in de kerkers, dat is de scene bij Fenix voordat je naar boven getakeld word!
Overigens staat er naast Flaming Feather ook een oranje blokje ingetekend, wat ik zie als gebouw of groter object.
We zullen zien wat het is, ik ben benieuwd…
- Bijgewerkt
https://www.toverland.com/toverblog/3d-geprinte-karakters-basis-voor-bijzondere-toverklok de komende weken krijgen we verschillende belevingselementen te zien die geplaatst gaan worden in Avalon, als eerste vandaag een toverklok boven de ingang van Garden Tour. Het wordt 8,5 meter hoog en geeft ieder kwartier een bijzondere show.
Leuk om te zien dat we nu iedere week iets nieuws te zien krijgen!
Achtbaanpakker toen ik de eerst deel zag vind ik het niet kijken op het station en nu nog steeds niet Haha maar het is wel echt mooi
Ik vind het wel een tof ontwerp, maar de karakters passen toch eerder in de magische vallei? Ik heb Avalon nooit aan zo'n fantasiewezens gelinkt, wel aan tovenaars en magiërs.
Dit is boven verwachting! Het karakter lijkt erg op de boatmaster die in het station van Merlins Quest verblijft.
- Bijgewerkt
TuttiFrutti En toch kunnen we al sinds 2018 deze, ja wat zijn het, watertrollen noem ik het maar, vinden bij Merlin's Quest!
The_Real_Infernape dan heb ik tijdens Merlins Quest waarschijnlijk niet goed genoeg opgelet
Maargoed dat die kern van de klok niet hoger wordt, anders haal je al snel een heel andere vorm uit dat gebouwtje
Best toffe figuren!
Nice! Dat Draakje is tof
Zien er leuk uit! Ook wel vet dat ze voor 3d printer gaan als productietechniek, vind ik ook wel interessant als 3d print nerd.
Hebben ze denk ik ook meteen een goede merch mogelijkheid, een limited edition 3d geprinte figuur!
Een stl zullen ze wel niet geven helaas...
De visie van Toverland om écht toffe dingen neer te zetten wordt hier wel duidelijk zichtbaar. De belevingskenmerken in dit park werden als steeds beter, maar hiervan ben ik écht onder de indruk. Ben erg benieuwd wat ze nog meer aan belevingselementen gaan toevoegen in dit themagebied.
Vriend_van_de_club Iemand hier die meer van 3d printen afweet en een idee heeft hoe ze het die houtstructuur (geen idee hoe ik het anders moet noemen ) hebben gegeven? Het ziet er echt gaaf uit zo
cas794
Die houtstructuur is in het (digitale) 3D-model zelf aangebracht. Eigenlijk niet anders dan hoe bijvoorbeeld de Efteling dat soort structuren in klei o.i.d. boetseert, maar dan digitaal gedaan.
Heel mooie eerste stap om 3D-prints te verwerken in het productieproces. Ook heel tof om te lezen dat ze de persoon achter dit project in vaste dienst hebben genomen! Als dit de eerste test is, zie ik de kwaliteit van toekomstige 3D-print projecten alleen maar beter worden in Toverland.
De resolutie van de prints laat wel nog een klein beetje te wensen over, maar daar zal je in praktijk niets van terugzien omdat het: 1. mooi complementeert met de hout-look en 2. de objecten van veraf gezien worden. Voor toekomstige projecten iets om nog wat op te verbeteren, maar zoals gezegd een heel toffe eerste stap!
Vriend_van_de_club Leuk! Ze hebben iets Carnavalesks. Zeker met die muziekinstrumenten.
Via Facebook laat Toverland inderdaad weten dat in de komende weken er telkens een nieuw belevingselement wordt onthuld, maar ook dat daarna een Making-of serie zal volgen in een 'nieuw jasje'. Overigens erg enthousiast over dit object, maakt het gebied ook leuk om door rond te dwalen zonder in attracties te gaan. Hetzelfde kennen we al met de dwervels in de Magische Vallei.