Het mag wel, maar ze willen het niet. En dat snap ik ook wel weer als bedrijf. Maar ik denk dan zelf; als die behoefte voor die foto's er is onder die paar fans. Laat het lekker gaan. Zo spannend is het ook weer niet. Een heel communicatieplan dat dan de mist in zou lopen. Ik zie het niet. Omarm die informatiebehoefte gewoon. Je bent een pretpark, geen super geheim project.
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
enigste manier hoe ze projecten meer geheim kunnen houden in deze tijden is meer indoor rides en dan de buitenkant als eerst af, dus kom maar op toverland met die darkride
Ik doe bij Vekoma in Vlodrop al meer dan 20 jaar foto's maken van de meest geheime projecten.
Gewoon vanaf de openbare weg. Nog nooit een telefoontje, email of opmerking van Vekoma gekregen.
Ik vind dat Toverland en beetje over haar / hun hart moet kunnen strijken en denken, "Wij zetten hier iets bijzonders neer en de rest van de wereld zal het weten"
Eftelflags en heel communicatieplan dat dan de mist in zou lopen. Ik zie het niet.
Ik ook niet: dat is per definitie theoretisch gewauwel.
Het wordt door zo’n looopingsbericht ook wel erg opgeblazen, waarschijnlijk hebben ze gewoon gezegd joh liever niet. Door er een heel artikel over te schrijven en aan 2 kanten verhaal te gaan lopen halen wordt het ook wel een stuk interessanter gemaakt dan dat het is.
MrRC Ik doe bij Vekoma in Vlodrop al meer dan 20 jaar foto's maken van de meest geheime projecten.
Gewoon vanaf de openbare weg. Nog nooit een telefoontje, email of opmerking van Vekoma gekregen.
Volgens mij heb je ook wel eens foto's moeten verwijderen omdat er mensen op de foto's stonden, je foto's gemaakt hebt vanaf prive terrein en volgens mij ook omdat Vekoma je dat gevraagd heeft omdat dingen te gedetailleerd online stonden.
Komt van jezelf af.