Cornelius (maar daar is dan weer weinig dragster aan 😉)
De naam "Dragster" is dan ook verwijderd. Dus wat maakt het uit?
luc136 Ik bedoel, de lancering van een baan als Red Force is ook niet enorm krachtig,
Zoals al eerder uitgelegd is die lancering beduidend krachtiger dan de lancering van TT2. Daarnaast vond ik bij die baan het lompe heuveltje aan het einde eigenlijk ook het enige écht leuke stuk van de baan. Al is de launch daar nog best OK.
luc136 maar omdat dat ding uiteindelijk taffeshard gaat is het wel een erg toffe ervaring.
Dat soort snelheden haal ik ook op de Duitse snelweg. Zonder enige vorm van bochten, airtime of whatsoever is dat gewoon nog steeds saai. Bij Formula Rossa is die snelheid ook alleen maar leuk door de krachtige lancerring zelf, maar zodra het lanceren stopt word die baan ook best saai.
Cornelius Die zal eenzelfde ervaring geven als een Superman in Magic Mountain.
Vond ik persoonlijk nu oo niet bepaald een topper.. Ik kan me voorstellen dat mensen dit leuk vinden, maar persoonlijk vind ik een B&M Dive Coaster of een Gerstlauer met zo'n 90+ drop toch vele malen interessanter.
En juist de combinatie van die ervaringen die ik hierboven omschrijf zijn voor mij genoeg redenen dat ik - zonder de baan gedaan te hebben - voor 90% zeker durf te zeggen dat het een ritje voor de credit word, en meer niet..
Maar voor iemand die een kick haalt uit gewoon snel gaan zonder fratsen.. tsja... dan is de baan wellicht wél wat voor je. Smaken verschillen nu eenmaal.