Zolang ik looopings ken gebeurt dat wel, als er ook maar een kleinigheidje gebeurt ergens waar eigenlijk geen haan naar kraait, gaat looopings wel ergens bij iemand iets vragen, waarvan je weet dat het antwoord een hoop ophef gaat creeëren.
Overigens doet niet alleen looopings dat tegenwoordig, zie je wel meerdere media doen op andere onderwerpen. Zodra ik lees dat er een mening ineens toe doet van iemand die zo willekeurig is uitgezocht dat je al bij voorbaat weet dat het niet representatief is. We leven helaas tegenwoordig in een wereld waar de minderheid het grootste podium lijkt te krijgen.
Wat het spookhuis betreft, slachter of niet, ik ga er toch niet heen, dus t kan me niets boeien. En een beetje gezond denkend mens weet dat het geen realistische locatie is, maar dat het storytelling is in een fictieve realiteit. Dus je moet je er niet teveel van aantrekken is mijn mening. Maar helaas kunnen mensen dat tegenwoordig blijkbaar minder goed, aangezien alle ''ontsnapping van de werkelijkheid'' locaties ineens politiek correct moeten zijn. Nog een aantal jaren, en een pretpark mag geen theming meer hebben, omdat het niet de werkelijkheid uitstraalt 😆 Je kunt namelijk overal wel wat op verzinnen.