Loekiloeki Tja, ik zit dan weer niet op kopien van andere parken te wachten. Deze nieuwe ride, is dan ook echt een nieuwe ride. En past denk ik prima in het idee van een sjieke Franse boulevard aan het water met art deco restaurant.

Leuk thema, en fijn dat er wat meer aanbod gaat komen buiten de themagebieden. Afgaande op die concept zou het best wel eens sfeervol kunnen worden.

Het zou leuk zijn als er nu iemand paar overlays van heel het gebied op Google Maps zou willen maken ,of misschien zijn die er al?

Het wordt idd een laaaaang pad

Ik denk dat het wel past in de Studios. De Studios lijken nu een themagebied te krijgen voor al hun verschillende studio's. Zo heb je Worlds of Pixar met alle Pixar-animatie. Hopelijk houden ze dat bij elkaar met verschillende subgebieden.
    Dan heb je in het midden de Walt Disney Animation Studios met wat moderne klassiekers.
    Links de Marvel Studios.

Op zich prima en ook goed voor de balans om ook wat prinsessen naar in het tweede park te plaatsen.

Flying Carpets moet wel echt weg btw 😉

Jailsamer Vreselijke misplaating, de Carpets passen zoveel beter in Adventureland

Mee eens dat de Magic Carpets niet passen tussen alle Pixar rides, maar verplaatsen naar de hoek waar Rapunzel komt, lijkt me wel een goede optie. Studios kan die capaciteit niet missen en Disneyland Parc zelf heeft met Dumbo en Orbitron al genoeg van dit soort molens.

Guy Ja, daar heb jij weer een goed punt. Al kan Adventureland wel een paar extra rides hebben.

Jailsamer Tussen Indiana Jones en Pirates mag nog wel wat komen. Het gebied zelf vind ik top zoals die is. Less is more. Het hoeft niet altijd vol met attracties te staan. 😊

Wat ik wel merkwaardig vind is als je kijkt naar de plannen die men toonde van de toekomstige uitbreidingen en je inzoomde...je zag men van plan was/is bij toy story land een alien spinning swirling saucers toe te voegen 😅 Dan veronderstel ik men deze dan toch zal annuleren indien er al een "spinning" ride komt van rapunzel?

Jailsamer Daar was deze ride officieel ook voor bedoeld. Alleen Zoals Guy heel mooi aangeeft had je dan 3 dezelfde rides heeeeeeeeeel dicht op elkaar, daarom is deze verplaatst naar de studio's

Sorry even deels offtopic, maar ze moeten die tapijtjes een Inside Out of Incridibles thema geven.

• Demin heeft hierop gereageerd.

Pino330 maar ze moeten die tapijtjes een Inside Out of Incridibles thema geven.

Die mening ben ik ook al lang toegedaan. Ik vond deze voortuigen van de handlangers uit de eerste Incredibles-film altijd een perfecte fit:

Wat betreft de Rapunzel spinner zelf:
              Heel dubbele gevoelens over. An sich is het gewoon een mooie attractie en zeker na schemertijd zullen de lantarens en het water een prachtige vibe neerzetten. Maar gevoelsmatig past dit zo niet bij de Walt Disney Studios. Hetzelfde geldt voor de promenade: op zich niet lelijk, maar lijkt zó te clashen met het DNA van het park.

Wat iemand hierboven zei over Tokyo Disney Sea waar een vergelijkbare stijlbreuk gaande is, ben ik het ook niet helemaal mee eens. Hoewel het nog steeds ietwat geforceerd aanvoelt, hebben ze het daar nog altijd als een Port (of Fantasy) geïmplementeerd. Met verschillende waterattracties en Kapitein Haak's Jolly Roger als centraal decorstuk wordt er toch nog moeite gedaan er een aquatisch tintje aan te geven. Daarnaast kun je het zien in de lijn van Mermaid Lagoon, wat natuurlijk ook al vanaf openingsdag onderdeel is van TDS. Een vergelijkbare inpassing mist hier wat mij betreft... En ook al geldt dat voor meerdere recente WDS-projecten, dat blijf ik jammer vinden.

Demin
                Maar om het park te doen transformeren en veeeeel meer sfeer toe te voegen, moet je denk ik ook drastischere dingen doen. Voor mij heb ik het gevoel wat men had bij california adventure park...in de reportage van imagineers vertelde men ook het park de vreemde eend in de bijt was, niet genoeg sfeer...🙈
                Men zal nu een hoofdpromenade creeeren die tenminste sfeer zal uitstralen, gezelligheid ?
                En walt disney studios is een ruim begrip voor interpretatie vatbaar...daar kunnen vele films onder vallen en niet alleer marvel of pixar gerelateerd 😁👌