Pino330 maar ze moeten die tapijtjes een Inside Out of Incridibles thema geven.
Die mening ben ik ook al lang toegedaan. Ik vond deze voortuigen van de handlangers uit de eerste Incredibles-film altijd een perfecte fit:
Wat betreft de Rapunzel spinner zelf:
Heel dubbele gevoelens over. An sich is het gewoon een mooie attractie en zeker na schemertijd zullen de lantarens en het water een prachtige vibe neerzetten. Maar gevoelsmatig past dit zo niet bij de Walt Disney Studios. Hetzelfde geldt voor de promenade: op zich niet lelijk, maar lijkt zó te clashen met het DNA van het park.
Wat iemand hierboven zei over Tokyo Disney Sea waar een vergelijkbare stijlbreuk gaande is, ben ik het ook niet helemaal mee eens. Hoewel het nog steeds ietwat geforceerd aanvoelt, hebben ze het daar nog altijd als een Port (of Fantasy) geïmplementeerd. Met verschillende waterattracties en Kapitein Haak's Jolly Roger als centraal decorstuk wordt er toch nog moeite gedaan er een aquatisch tintje aan te geven. Daarnaast kun je het zien in de lijn van Mermaid Lagoon, wat natuurlijk ook al vanaf openingsdag onderdeel is van TDS. Een vergelijkbare inpassing mist hier wat mij betreft... En ook al geldt dat voor meerdere recente WDS-projecten, dat blijf ik jammer vinden.