Als dit de richting is dat ze zouden gaan en dus deze plannen realiteit zijn, dan ben ik best wel voorstander. Of het nu het ideale thema is voor studios park...misschien niet. Maar ze weten maar al te goed dat dit disney park nood heeft aan sfeer, karakter, ...
Dan denk ik door dit thema en stijl ze wel veel kunnen goedmaken
Rapunzel spinning attractie voor Walt Disney Studio’s Parc
Piet_Verdriet Eindelijk die infills en toile… Sorry verkeerde park.
Het is ongetwijfeld bedoeld als een opmerking met een knipoog, maar het is niet echt nodig om steeds vergelijkingen te maken met andere parken.
Progress Natuurlijk bedoelt hij dat. Beetje sneu om in een topic over het meest kansloze Disneypark ter wereld tóch de Efteling nog een trap na te geven, maar zo rolt Piet_Verdriet
Het is ook niet nodig om op deze wijze iemand terecht te wijzen. Je kan gebruik maken van de rapporteert functie wanneer je vindt dat iemand ergens overbodig of onnodig reageert. Dan is het aan ons om iemand erop aan te spreken en blijven we verder gewoon ontopic
Elke nieuwe attractie in dat park juich ik toe. Ik hoopte wel op iets anders dan deze molen. Zoiets als Mater’s Junkyard Jamboree of Luigi’s Rollickin’ Roadsters uit Carsland in Anaheim bijvoorbeeld. We moeten het er maar mee doen. Op de een of andere manier lijkt Paris wat makkelijke uitvoeringen aan uitbreidingen te krijgen. Maar nogmaals, het park kan dit goed gebruiken dus laat maar komen.
De buitenkant van het gebouw past mooi bij het restaurant aan het meer, maar mist daardoor wel het thema van Tangled. In Azië krijgen ze een mini darkride, maar ‘wij’ zullen het met een Sirocco in Tangled stijl moeten doen. De binnenkant wordt duidelijk deze scène. Waarschijnlijk zal het bootje met de personages ook in het midden komen. Het is iets extra’s zullen we maar zeggen.
Al hadden ze het gethematiseerd naar de achterbuurten van The Muppets had het nog steeds een verbetering geweest ten opzichte van hun huidige attractieaanbod. Hopelijk doen ze dit meer!
Het is in iedergeval geen copy paste.
Loekiloeki Tja, ik zit dan weer niet op kopien van andere parken te wachten. Deze nieuwe ride, is dan ook echt een nieuwe ride. En past denk ik prima in het idee van een sjieke Franse boulevard aan het water met art deco restaurant.
Leuk thema, en fijn dat er wat meer aanbod gaat komen buiten de themagebieden. Afgaande op die concept zou het best wel eens sfeervol kunnen worden.
Het zou leuk zijn als er nu iemand paar overlays van heel het gebied op Google Maps zou willen maken ,of misschien zijn die er al?
Het wordt idd een laaaaang pad
Ik denk dat het wel past in de Studios. De Studios lijken nu een themagebied te krijgen voor al hun verschillende studio's. Zo heb je Worlds of Pixar met alle Pixar-animatie. Hopelijk houden ze dat bij elkaar met verschillende subgebieden.
Dan heb je in het midden de Walt Disney Animation Studios met wat moderne klassiekers.
Links de Marvel Studios.
Op zich prima en ook goed voor de balans om ook wat prinsessen naar in het tweede park te plaatsen.
Flying Carpets moet wel echt weg btw
Roberto_BOZ Vreselijke misplaating, de Carpets passen zoveel beter in Adventureland
Roberto_BOZ
Ze zouden er "flying fish" van kunnen maken, passende bij crush
Jailsamer Vreselijke misplaating, de Carpets passen zoveel beter in Adventureland
Mee eens dat de Magic Carpets niet passen tussen alle Pixar rides, maar verplaatsen naar de hoek waar Rapunzel komt, lijkt me wel een goede optie. Studios kan die capaciteit niet missen en Disneyland Parc zelf heeft met Dumbo en Orbitron al genoeg van dit soort molens.
Guy Ja, daar heb jij weer een goed punt. Al kan Adventureland wel een paar extra rides hebben.
- Bijgewerkt
Jailsamer Tussen Indiana Jones en Pirates mag nog wel wat komen. Het gebied zelf vind ik top zoals die is. Less is more. Het hoeft niet altijd vol met attracties te staan.