MattaM Wellicht gewoon een overkapping op links-achter?

Je bedoelt de wapening waar nog de gele emmertjes op zitten?
Daar komt een muur rondom de back-of-the-house van de keuken.
Locatie voor afvalcontainers, eventueel extra koelcontainers enz.

Vreemd dat we nog geen geruchten uit de wandelgangen hebben vernomen.. een kraan die daar maar stil staat te staan.. wat kost dat wel niet?

MattaM een kraan die daar maar stil staat te staan.. wat kost dat wel niet

Plus iedere extra dag dat er geen hotel- en restaurant-omzet gedraaid wordt...

MattaM acja ja binnenkort is er toch een bouw stop. Zou me niks verbazen als ze erna pas verder gaan met bouwen

Bran je bedoelt ivm met zomervakantie neem ik aan? Want de vergunning is al afgegeven dus de bouwstop in noord-brabant ivm stikstof heeft geen invloed op dit project.

Eftelabbo ja ik heb het over de zomervakantie. De tijd dat elke bouwvakker stopt en op vakantie gaat.

• MrRC vindt dit leuk.

Ik heb helemaal geen verstand van dit soort zaken... Is het gebruikelijk dat zo'n project zo lang stil ligt? Was het omdat het zo goedkoper is omdat je toch al funderingen moest doen voor een project paar meter verder?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Eftelflags Nee, an sich is dat zeker niet gebruikelijk.
          Je hebt tijdens de bouw natuurlijk overlast in je park, je hebt huur van voorzieningen (bijvoorbeeld bouwketen, tijdelijke opslag etc), en zoals al genoemd die grote kraan.

Dit zijn allemaal dingen die gewoon elke dag geld kosten, dus probeer je zaken zo efficient mogelijk te plannen zodat alles zo snel mogelijk weer terug kan.
          Dus het is normaal gesproken niet gebruikelijk dat je een gat van meer dan een maand laat vallen.

Nu is "de markt" en de aanvoerketens nog wel wat verstoord, dus soms kan je niet anders.
          Op dit moment lijkt er gewacht te worden tot er met prefab elementen verder gebouwd kan worden.