Brabander Het idee van een berg is door veel mensen voorgesteld. Ik denk dat het idee leuk is, maar de uitvoering om dit heel realistisch te maken niet haalbaar is. De loods staat daar namelijk te dicht bij voor. Je kunt er een rotswand tegenaan zetten, maar dit maakt het nog geen berg. Dit maakt het meer een enorm rotsblok. Ik denk dat het onmogelijk is om van dit gebouw dat vrij dichtbij staat een berg te creëren waarbij het lijkt alsof het ver weg staat en dus ook realistisch over komt. Om een berg te creëerden i.p.v. een steile rotswand zul je namelijk een schuine afwerking moeten creëren i.p.v. alleen stijl omhoog.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom deze loods nog niet is aangepakt. Ik denk dat men simpelweg geen idee heeft hoe ze dit geloofwaardig kunnen omvormen tot iets dat bij M&M past (met een beperkt budget).
Mij lijkt camoufleren de enige/beste oplossing. Dit kun je doen door enorm hoge bomen tegen de gevel aan te zetten, of wat minder hoge bomen aan de rand van de achtbaan, waardoor je vanaf ooghoogte al vrij snel tegen een muur van bomen aankijkt.
En daarbij komt dat de loods vooral een doorn in het oog is voor de mensen die zich er ook echt op focussen. Ofwel de echte fans. Ik denk dat als je bij de uitgang van M&M na een ritje van een willekeurige bezoekers vraagt wat ze van de loods vonden, dat 99% van de bezoekers geen idee heeft over welke loods je het hebt.