msnguy Ik ga naar een pretpark omdat ik er graag kom ik hoef helemaal geen speciale behandeling omdat ik dan toevallig een fan ben. Onder Bart de Boer zijn de meest vreemde keuzes gemaakt sinds ik in de Efteling kom , sterker nog hij is mede de reden dat ik de deur achter me dicht trok bij de Efteling. Ben later onder Fons terug gekomen en ben als personeel toen veel beter behandeld.
De Efteling is flink aan het groeien, doet er alles aan elk jaar weer een stukje beter te zijn en is mijlen verder dan welk park dan ook in Nederland. Ook Toverland komt nog lang niet in de buurt , ook niet als ze nog 3 gebieden extra bouwen. Dat de keuzes die ze maken lang niet altijd de juiste zijn weten we allemaal wel. Maar dat heeft elk park in de wereld.
Feit blijft dat wat de Efteling aanbied wereldwijd uniek en gewaardeerd is en dat dit tot in de lengte der jaren zo zal blijven , ik bedoel met 5 miljoen bezoekers per jaar bewijs je gewoon met afstand het beste park van de Benelux te zijn.
Dat fans zich in de kou gelaten voelen vind ik ook echt overdreven , genoeg te doen voor de abbohouders en nogmaals ik kom voor een pretpark en niet de poespas.
Baron is de mooiste B&M waar ik ingezeten heb.
De wereld van Sinbad is in fase 1 al veel beter dan wat Monsieur ooit geweest is.
Spookslot word op een mooie manier afgesloten inclusief boek en pin. Krijgt naar alle waarschijnlijkheid een prachtige vervanger.
We krijgen er een Grand Hotel bij met eindelijk een Efteling waardig entree plein. Dit is al tientallen jaren een doorn in het oog geweest.
De plannen voor de toekomst zijn rooskleuriger dan de meeste denken , men zal versteld staan wat er de komende jaren allemaal wel niet gaat gebeuren.