Zowel Mack als Zamperla lijken mij totaal niet logisch, juist door de meest onlogische layout.
Maar welke baan het dan wel zal worden, is mij dan juist onlogisch.

Sjengske Het is door Zamperla op hun socials bevestigd dat het een freeform spinning is die ze mogen leveren.

Ah, dus toch wel. Ondanks dat de baan een nieuwe layout gaat krijgen

Sjengske Het is door Zamperla op hun socials bevestigd dat het een freeform spinning is die ze mogen leveren.

Vreemd, maar wel een aardig ding. Past prima in die hoek.

Zo'n ding past volstrekt niet in dat park. Capaciteit is gewoon véél te laag voor een gigantisch park als CP.

Grappig overigens dat de concept al 2 karretjes op één block laat zien.

• Njit heeft hierop gereageerd.

Coasterfrenzy Zo'n ding past volstrekt niet in dat park. Capaciteit is gewoon véél te laag voor een gigantisch park als CP.

Met 17 andere achtbanen valt dat denk ik wel mee

Ik mis in het aanbod van CP een family coaster zoals Dollywood er zometeen 2 heeft staan een Firechase espress of een goede vekoma family. De snoopy coaster had in CP ook niet misstaan.

Njit Hoe komen ze aan 17 trouwens, tellen ze Gemini als 2 achtbanen want met de gesloten TTD erbij hebben ze er maar 16 en zou dit hun 17e achtbaan worden en zijn ze dus inmiddels ingehaald door Canada's Wonderland.

Taronco haha dat denk ik niet. Als dat zo was hadden ze het wel met koeienletters op de socials gezet. En technisch gezien is dat een Disc’O en geen disc’O coaster omdat het die heuvel in het midden niet heeft.

Sjengske zoals Dollywood er zometeen 2 heeft staan een Firechase espress of een goede vekoma family.

3 bedoel je, ze hadden ook Dragonflier nog

Prima invulling van dit gebied. Wel mooi dat ze het strand en het meer nu iets meer bij het park betrekken, in plaats van dat deze verscholen zijn achter een grote achtbaan.

9 dagen later

Volgens deze Reddit post zijn er al enkele baandelen en supports op locatie

Niek heeft de titel veranderd naar Cedar Point bouwt 'The Boardwalk' met Wild Mouse voor 2023 .
          een maand later

Ook de fundering is nu klaar voor de Wild Mouse.

14 dagen later

asuran Ja, ik ben het wel met je eens dat het een leuke layout zou zijn geweest voor Hellendoorn.
          Maar deze nieuwe coaster is alleen wel erg duur voor Hellendoorn. Dus totaal onbetaalbaar voor dat Nederlandse parkje.

The_Bullgod Tipje: je had de link gekopieerd met een tijdcode erin, waardoor ik bij mijn eerste klik ergens achteraan in 't filmpje begon. De verse link via "share" op YouTube start altijd aan het begin.

Leuke baan wel, maar natuurlijk voor Cedar Point niet heel speciaal.

Ik vind het zo underwhelming. Maar ja, het past gek genoeg wel in het park. Ze hebben zoiets wel nodig. Mja.