Taronco Ze tellen Pipe Scream mee als achtbaan
Cedar Point bouwt 'The Boardwalk' met Wild Mouse voor 2023
The_Real_Infernape Tellen ze de nieuwe Disk'O in Carowinds dan ook als achtbaan?
Taronco haha dat denk ik niet. Als dat zo was hadden ze het wel met koeienletters op de socials gezet. En technisch gezien is dat een Disc’O en geen disc’O coaster omdat het die heuvel in het midden niet heeft.
Prima invulling van dit gebied. Wel mooi dat ze het strand en het meer nu iets meer bij het park betrekken, in plaats van dat deze verscholen zijn achter een grote achtbaan.
Volgens deze Reddit post zijn er al enkele baandelen en supports op locatie
Ook de fundering is nu klaar voor de Wild Mouse.
Zamperla heeft een video online gezet van hun Freeform Twister
The_Bullgod leuke layout, was ook een leuke layout geweest voor hellendoorn.
asuran Ja, ik ben het wel met je eens dat het een leuke layout zou zijn geweest voor Hellendoorn.
Maar deze nieuwe coaster is alleen wel erg duur voor Hellendoorn. Dus totaal onbetaalbaar voor dat Nederlandse parkje.
The_Bullgod Tipje: je had de link gekopieerd met een tijdcode erin, waardoor ik bij mijn eerste klik ergens achteraan in 't filmpje begon. De verse link via "share" op YouTube start altijd aan het begin.
Leuke baan wel, maar natuurlijk voor Cedar Point niet heel speciaal.
Ik vind het zo underwhelming. Maar ja, het past gek genoeg wel in het park. Ze hebben zoiets wel nodig. Mja.
Enkele foto's van de situatie afgelopen weekend:
Meer foto's: https://www.facebook.com/coastercrew/posts/pfbid02DbDVohZbY67BMwoePXkpby6y69KR6Fa5o7dYxgCTEC1ztcKjg7EKSgrmKCeTTbKul
Ja, ook de eerste track delen van de muis zijn geplaatst.
1 van de treinen is onthult op de IAAPA, maar wat vind ik dit ding er verschrikkelijk slecht uit zien.
Lijkt wel een goedkope oost Europese kermis trein
Haha, wow! Dit is 'm niet helemaal, nee.
- Bijgewerkt
Dit is de overtreffende trap van de plank mis slaan... Op AliExpress kan je nettere gondels kopen hehehe
- Bijgewerkt
Het is nou niet dat Cedar Point bekend staat om zijn geweldige theming. Toch kan je blijkbaar nog net even wat dieper zakken ...