Liampie Dat onderscheid zie jij hopelijk ook
Uiteraard zie ik dat ook. Maar goed. Ik gaf enkel een voorbeeld waarin ik specifieke attracties benoemde waar heel veel kritiek op is. En in mijn beleving vind ik dat gewoon onterecht. Kom op, wat hebben wij als volwassenen nou aan M&M en NEST!? Je ziet toch ook wel dat kinderen hier enorm veel plezier aan beleven? Bovendien vind ik deze attracties niet echt te vergelijken met attracties in Hellendoorn of Drievliet. M&M heeft een heel grappig thema dat erg goed aangekleed is. De baantjes zelf zijn ook prima voor deze doelgroep. Dat het spookslot door de ogen van een 9 jarige jochie er al gedateerd uit ziet, dat mag ik toch wel aangeven? Ik zeg niet dat we vanuit zijn perspectief het moeten bekijken. Ik geef alleen maar aan wat zijn beleving was. Ik zag dat namelijk niet zo. Want ik heb het Spookslot altijd wel mooi gevonden maar de laatste jaren sloeg ik het over omdat ik het uiteindelijk wel kende. En heel eerlijk, ik zal het ook niet missen als het er niet meer staat.
Ik heb zelf geen kinderen, maar als ik kijk in die stralende kinderoogjes van al die kindjes in de Efteling, dan word ik daar ook enorm gelukkig van. En uiteindelijk, bij die specifieke attracties (M&M, NEST!), gaat het uiteindelijk ook om hen. En dat bedoelde ik eigenlijk. Probeer het eens vanuit deze doelgroep te bekijken als het om deze attracties gaat.
Misschien ligt het aan mijn manier van communiceren en ben ik niet duidelijk genoeg, maar in andere reacties merk ik dat bepaalde punten die ik benoem, uitgelicht worden en ik word daar op afgerekend. Terwijl mijn verhaal bedoeld is als een beleving die ik met jullie wilde delen. En als ik in dit topic lees dat alles kut is wat de Efteling de laatste jaren gemaakt/gepresteerd heeft, dan kan ik me daar gewoon niet in vinden. Dat is een persoonlijke mening. En ieder heeft zo zijn eigen smaak en mening natuurlijk. En ik heb die ook.
Als je uiteindelijk ziet wat ze van het gebied hebben gemaakt rond M&M, dan valt daar niets over te klagen. Sinds de opening van Backerij Krumel, zijn de meeste leden onder ons laaiend enthousiast over dit gebied. Persoonlijk, en dit wil ik nog even benadrukken: PERSOONLIJK heb ik wel vertrouwen in het nieuwe project. Want zo kut vind ik (Ja ik persoonlijk) het allemaal niet daar in de Efteling. Er is nog geen ontwerp naar buiten gebracht en iedereen hier is al flink overstuur. Waar hebben we het over.
En misschien moet ik me ook niet mengen in oververhitte discussies. Dan roep ik het zelf natuurlijk op me af.