Als het gebouw "op" is (kuch door te slecht onderhoud) dan is het logisch dat ze het moeten vernieuwen, maar zoals hiervoor al werd gezegd zijn de redenen echt om van te huilen. Het is inderdaad retebelachelijk dat ze zo veel geld pompen in waardeloze investeringen zoals de vervanging van dat stuk schroot in Ruigrijk of die speeltuin waar zelfs Walibi Holland van zou walgen, maar dat ze dan niet de moeite deden om ervoor te zorgen dat één van de meest historische attracties uit het park wat meer liefde kreeg.
Sure, de attractie is super outdated en ik sla hem zoals de meesten ook over, maar dat had niet zo hoeven te zijn als ze hem wat minder verwaarloosden. Uiteindelijk is het niet veel meer dan een Sprookjesbosattractie zoals HMMDZS... Het park is inderdaad geen "museum" maar dat is geen reden om het te behandelen zoals ze nu doen.
Achja, hopelijk krijgen we er deze keer wél iets voor terug wat een nieuw bezoek waard is. Sirocco was al de goede richting op, maar ik zou er niet speciaal voor terug willen. Ik ga mijn verwachtingen op 0 zetten (of misschien zelfs nog lager), maar als we even mogen dromen zou ik toch echt graag een freefall attractie zien in dat nieuwe gebied. Gewoon weer eens iets spannends, darkrides hebben we in principe al genoeg...