ppc-anoniem-1 Wat een overdreven en respectloze reactie weer. Als je het zo'n onzin vind snap ik niet dat je nog een punt naar mij probeert te maken, maar goed.
Snap verder ook niet zo goed wat Disney opeens met dit gehele verhaal te maken heeft, Disney en Efteling zijn namelijk geheel andere parken. Dat jij het in Disney allemaal vind werken is verder ook prima, ik heb ook nergens gezegd dat het niet zou kunnen. Die invulling geef je namelijk zelf aan mij post. IK, (ja, iemand met een andere mening, mag het?) zou een 100% scherm beleving als vervanging voor de eerste attractie in de historie van het park een vreemde keus vinden. Daarnaast zou ik het ook een minder leuke ontwikkeling vinden als de Efteling voor steeds meer scherm-ervaringen gaat. Dat is verder een mening en naar mijn idee kan daar weinig 'onzin' aan zijn.
Gebruik jij thuis nog de iPhone 1 of toch liever een nieuwere versie van de iPhone? Precies. Een nieuwe beleving duwt de oudere beleving naar beneden en maakt die soms zelfs overbodig.