ppc-anoniem-1 Want een tweede schermen ride naast Fabula openen is een goed idee? Overigens hoeft het helemaal geen dark ride te worden, zou natuurlijk wel mooi zijn, maar hoeft niet, ik gaf dat enkel als voorbeeld.
Europa-Park kon trouwens ook weg komen met twee dark rides op rij, dus waarom zou de Efteling dat niet kunnen? Het is niet alsof Symbolica van vorig jaar is, er zat nog flink wat tussen.
Maar wellicht heb je een punt, toen de baron kwam zeiden mensen ook "Alweer een achtbaan" ookal was de vorige al 5 jaar oud.
Ik sta persoonlijk niet open voor een schermen attractie als vervanger van het slot, en ik weet ook niet waarom je perse mij probeert te overtuigen, maar dat is niet relevant. Als dit de vervanger was van fabula; prima! doen!. Maar van een ride als het spookslot? Nee. Alle vervanger van de Efteling waren tot nu toe iets soortgelijks; Bob door een andere achtbaan met zo laag mogelijke minimum lengte, doolhof door een speeltuin en Polka Marina is een uitzondering maar Nest telt volgens sommige niet als vervanger dus het is sws een grensgeval.
Fatouche Sorry ik was vergeten dat je je mening niet mag uitspreken op een forum.