Eftelabbo Bij deze: de eerste foto's van het lichtplan. Mooi hoor😎 https://www.instagram.com/stories/efteling/3483103292712670474?utm_source=ig_story_item_share&igsh=cnM3d3UwZGV5ejls
Mich Eftelabbo ik vind het wel mooi maar ik had toch gehoopt dat de groene kleur zoals in het Spookslot zou terugkomen, nu is het een mengelmoes van plaats en roze.
Geertmans JoostB Click to reveal Click to hide Ik gok dat we morgen beelden gaan zien van de DMC trein in Gent. Edit: net te laat
Niek @Geertmans niet alleen was je net iets later dan Eftelabbo, ook had je geen spoilertags rondom de foto's gezet. Dat heb ik even gefixt in je post om andere users tevreden te houden. 😉
QDude24 Lucar2 Interessant dat ze hier voor enkel een foto van het exterieur kiezen, want los van ''spookhuis'' zegt die natuurlijk niet zoveel over de attractie die erin zit. Ook geen foto van de dirigent o.i.d. zoals eerder op een bus in vlaanderen.
Quefox_ QDude24 ik denk dat de naam voor zich spreekt. In België waren de sluiting van Spookslot en de bouw van Danse Macabre ook gewoon landelijk nieuws, dus de mensen kennen het al
Joordi Wel jammer dat het glas in lood er niet gekomen is, dat had het effect nog mooier kunnen maken.
Tim Een van de meest gewilde reclameplekken in een monumentaal station. Er wordt flink uitgepakt voor de campagne!
Eftelabbo Het eerste mooie souvenirs is een feit https://www.looopings.nl/weblog/27082/Efteling-set-met-drie-nieuwe-Danse-Macabre-pins-voor-20-euro.html?fbclid=IwY2xjawGDTlpleHRuA2FlbQIxMQABHUnABEKB6El4UOluuNvWalb63it2JIxEHXFPz0C7FpBKpI7LjCQ2EPvHgA_aem_9OlqgRIWLdqidttYbvWUSA
Japio Ik ben benieuwd. Vandaag zijn dus ook previews voor (bouwend) personeel en familie. Ik hoop dat er geen beelden uitlekken en ben ook benieuwd naar mondelingen spoilers van de rit. Ik blijf proberen om tot zaterdag spoilervrij te blijven..
Dream_wizard Gave pin, hoe erg wordt de gekte donderdag 31 oktober..... Ergens wil ik alleen die pin bemachtigen
kraakstoel Dutch23 die van de abdij ziet er gaaf uit zeg! hopelijk kan ik de 28e die pinnen bemachtigen (ook ik ben geen pin verzamelaar)