Reinste onzin zeg je. Waarom zou jouw conclusie de enige waarheid zijn? Wellicht is het een combinatie van jouw conclusie, de mijne en van vele anderen. Jij zegt dat er 200-300 bezoekers per uur zijn met daarachter: 'gok ik'. Nou, ik deed ook enkel een gok.
EDIT: Verder wil ik nog wel even kwijt dat er veelal op mijn berichten nogal negatief gereageerd wordt, terwijl ik het altijd netjes houd, niemand bevooroordeel, regelmatig vanuit eigen ervaringen spreek en vaak vanuit een persoonlijke mening. Ik vind het leuk om ideeën uit te wisselen, mijn visie op bepaalde dingen los te laten, reacties te geven op anderen. En als ik vanuit de mening van een ander niet netjes ben, want natuurlijk heb ik uitspraken gedaan die niet netjes waren en niet goed vielen. Maar daar heb ik wel netjes mijn excuses voor aangeboden. Maar men hoeft het niet met me eens te zijn. Maar ik zou het zeer op prijs stellen als men het gewoon netjes houdt tegen elkaar, ipv dat mijn berichten (of die van een ander) worden afgedaan als de reinste onzin of dat er elementen uit berichten worden gehaald die bekritiseerd worden terwijl bijvoorbeeld mijn verhalen (en die van anderen) over veel meer gaan. Het maakt het bijna niet meer leuk om nog ergens op te reageren. Dat terwijl de Efteling echt mijn grootste passie is.