Ik ben, langzaam, bezig aan een eerbetoon aan het Spookslot.
Om dat te doen, ben ik heel wat elementen van het Spookslot aan het isoleren en in meerdere lagen aan het steken, om er leuke dingen mee te kunnen doen. Daar kruipt natuurlijk enorm veel werk in, maar het geeft wel leuke effecten:
(De foto heb ik express van een watermerk voorzien, er kruipt hier enorm veel werk in.. wil je, voor een legitiem gebruik nu toch een versie zonder watermerk en achtergrond, laat het me dan weten).
Deze afbeelding komt voort uit een foto, waar ik wat perspectief heb moeten in orde brengen (de foto was helaas schuin genomen door mij), dus hier zit enkele uren werk in (ik ben echt geen fotobewerkings-genie). Alle figuren in die foto, en de berg, zitten op hun eigen layers.
Tijdens de laatste openingsdag van het Spookslot heb ik tientallen (meer dan 100) foto's genomen van details, texturen en elementen uit het Spookslot.
Er zitten zoveel kleine details in het Spookslot verstopt, zoveel elementen, waarvan de meeste mensen zelfs niet eens stilstonden dat ze er waren.
Ik heb hier allerlei plannen mee, dus mogelijk zal ik hier wat vaker foto's neerzetten van wat de huidige status is of wat ik klaargespeeld heb.
Ik hoop hier iets leuks mee te kunnen doen, maar ik vermoed dat dit pas voor ergens begin volgend jaar zal zijn.
Zijn hier nog mensen bezig aan een eerbetoon of iets speciaals rond het Spookslot?