Tim Maar wie is de doelgroep dan?
Letterlijk, één zin daarvoor:
Niek De bezoekers zijn je doelgroep
En ja, daar bedoelde ik alle parkbezoekers. Dit is namelijk een attractie voor groot en klein, jong en oud.
Tim Sommgie dingen zijn nu eenmaal wat trager en statischer (zonder interactiviteit 😁 ). Volgens mij kan je zoiets prima in je park behouden.
Dit is echt een suf argument, sorry hoor. Als je bezoekers niet doorhebben dat de show begonnen is, als bezoekers lekker op hun telefoon nog hun social media/DM's bijwerken, dan is je attractie een aanfluiting geworden.
Hoe mooi dat ooit ook was.
Een argument tegenspreken met "ja soms is dat nou eenmaal zo", heb je niks aan.
Tim Dat sommige bezoekers er geen interesse in hebben is geen majeur probleem.
Dus een deel van de bezoekers van het park bezoekt het spookslot, vervolgens krijgt slechts een deel van die groep daadwerkelijk mee dat de show begonnen is, en jawel (ook al meegemaakt) een ander deel van die groep denkt na afloop van de show "waar ik heb ik nou eigenlijk naar gekeken?". Volgens mij is er bij het Spookslot wel degelijk sprake van een majeur probleem.
Weet je wat? Laat ik eens tegen een heilig huisje aan trappen: het spookslot had jaren geleden al platgeschoven moeten worden. De attractie is bouwkundig niet van deze tijd, verhaal-/belevingstechnisch niet van deze tijd en sluit niet aan bij de verwachtingen die gewekt worden voordat de show begonnen is. 💁♂️