- Bijgewerkt
Maandag a.s. komt Parijs met groot nieuws naar buiten betreft Tower of Terror. Hierbij open ik het topic.
Edit @Marvin: screenshot gefixed
Maandag a.s. komt Parijs met groot nieuws naar buiten betreft Tower of Terror. Hierbij open ik het topic.
Edit @Marvin: screenshot gefixed
Jailsamer Heeft deze ToT dan al een random drop sequence?
The_Bullgod ja, al een tijdje.
DLP weet zeker dat het geen mission breakout is.
Hjalmar Nee toch? Per schacht is er 1 nieuw programma gemaakt. Elke schacht is wel anders. Maar elke rit in de schacht is daar wel dezelfde. Natuurlijk wel afhankelijk of je boven/onder instapt.
Als we iets weten bij Disneyland Parijs is dat we vooral niet te groot moeten denken.
Persoonlijk hoop ik op het 'oude' begin van de attractie, dus met de welbekende gang en spiegel scene, waarna vervolgens een écht random ritprogramma volgt. Niet 3 verschillende ritten zoals dat nu het geval is. Eigenlijk dus het Orlando principe. De huidige overlay is tof, maar haalt het naar mijn mening niet bij de opbouw van het origineel.
Ik denk een nieuwe pin.
Aan de andere kant. Recent is het hele showcontrol programma helemaal vernieuwd en dat kon een voorbode zijn van een grote rehab.
Het pijlte op de 2e foto schijnt een link met de Gardian films te zijn? Iets over een handje? Ik kijk die films nooit, maar misschien herkent een van jullie dit?
Eftelflags voor zover ik weet hebben ze die op 28 september 2019 officieel toegevoegd aan de attractie. Was gemeld tijdens de eerste insidears die dat jaar was gehouden. Samen met de nieuwe verhalen.
Jailsamer zou je nog even je bron erbij kunnen zetten? Want ik zie niet goed waar dit vandaan komt
DL Ambasabor op Insta, en ED92 meld het inmiddels ook.
Gezien het vuurwerk bij de foto verwacht ik een nieuwe vuurwerkshow bij de Tower of Terror. We gaan ‘t zien
Jailsamer Het pijlte op de 2e foto schijnt een link met de Gardian films te zijn?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat Yondu, een bounty hunter in de film, gebruik maakt van een Yaka Arrow, een pijl die hij kan aansturen door te fluiten. Maar dat lijkt me sterk dat ze op die manier een Guardians link willen leggen.
Als deze foto legit is, dan zou het misschien te maken kunnen hebben met vallen in een abyss of andere dimensie of iets dergelijks, gezien het naar beneden wijst in een gat.
The_Real_Infernape Dat dacht ik eigenlijk ook.
Eftelflags Ik denk een nieuwe pin.
In ieder geval iets met merchandise inderdaad:
Iemand in de reacties schrijf dat het waarschijnlijk gaat om een boek, aangezien het op de merchandise pagina geplaatst is. In het filmpje is het overduidelijk dat het om een rechthoekig plat object gaat.
Ik had er niet aan gedacht, maar lijkt me het meest logische. Space Mountain, Pirates en Phantom Manor hebben ieder hun eigen boek gekregen de afgelopen periode. Tower of Terror is van de attracties die nog geen boek hebben wellicht de meest iconische.
Weer iemand anders denkt dat het ook gaat om een telefoon hoesje. Er is namelijk duidelijk de hoek van een telefoon (met lens en flits) te zien.
Wellicht dus een hele nieuwe merchandise lijn rondom de Tower?
Het filmpje is te zien in de Instagram Stories van ShopDisneylandParis: https://instagram.com/shopdisneylandparis?utm_medium=copy_link
De afgelopen 10 jaar heeft het nieuws rondom Disneyland Parijs, wanneer van te voren aangekondigd was dat er een aankondiging ging komen, ons altijd tegen gevallen. Denk aan de adventkalender waar men dacht dat nieuwe atttacties uit gingen komen, maar wat uiteindelijk óók om merchandise ging. In Parijs wordt er al een attractie ge-rethemed naar Marvel. Guardians lijkt me naast totaal onnodig ook verre van realistisch gezien de huidige projecten (en de bouwstatus daarvan).
Hjalmar voor zover ik weet hebben ze die op 28 september 2019 officieel toegevoegd aan de attractie. Was gemeld tijdens de eerste insidears die dat jaar was gehouden. Samen met de nieuwe verhalen.
Zover ik weet heeft iedere liftschacht zijn eigen programma en zijn er in totaal dus 3 verschillende ritten. Of ik moet tijdens de bezoeken afgelopen jaren telkens nét pech gehad hebben en in dezelfde schacht telkens hetzelfde ritje gekregen hebben qua vallen
ppc-anoniem-1 ik durf het oprecht niet te zeggen of het nu klopt of niet, ik weet zeker dat ze dit hebben getest in Parijs. Maar zowel Disney als fan-sites melden beide verschillende informatie. De een zegt drie lift schaften met een eigen verhaal en sequence de andere zegt drie verhaallijnen met random drops. Ik heb zelf de toren maar 1 keer gedaan sinds de vernieuwingen dus ik zou het niet uit mijn ervaringen kunnen zeggen. Ik geloof het met alle liefde dat ze alles vast geprogrammeerd hebben.
ik ben bang dat het inderdaad alleen maar nieuwe merchandise zal zijn, maar laat mij graag verrassen.
Ik verwacht dat er een vuurwerk/projectie show op de tower of terror komt, in combinatie met het podium wat er voor staat.
Ik heb in januari de Tower viermaal gedaan, 2x A en 2x B. Se show scenes waren per schacht altijd hetzelfde maar de drops en shutes tussendoor waren telkens anders.
Ik hoop op zo’n attractieboek, een hele mooie serie om te vervolledigen.
ppc-anoniem-1 Ik denk dat de "boek" theorie best wel eens zou kunnen kloppen inderdaad. Het zou raar zijn als ze in de Studios op dit moment een grote attractie in onderhoud gooien terwijl het park op dit moment al zo enorm beperkt is.
Marvin in het filmpje is het in ieder geval heel duidelijk een plat object met daarop groot het Disneyland Parijs logo. Moet, aangezien het merchandise betreft, inderdaad wel een boek zijn. Hoe mensen nog steeds met rethemes en nieuwe eindshows op de proppen komen is me een totaal raadsel
ik ben al blij dat ze die achterlijke marvel shit erbuiten houden..
het is wel echt disney om een francise te pakken te krijgen en daarmee een heel park te verzieken.. studio's in florida werd een paar jaar terug gek scherend starwars studio's genoemd om dat overal starwars door je stront geramd werd.
En dat gemauw zie je nou ook bij marvel..
Tijd voor een goeie aliens attractie een keer uniek zijn is ook leuk