Ik zei in mijn vorige reactie nog dat het ik het best leuk vond en dat vind ik nog steeds wel, maar de gehele cohesie is wel weg uit het gebied. Er staat nog teveel in oude thema's en wat omgebouwd wordt is niet compleet gedaan.
Zo is het thema van het bord vanaf de La Grande Rou compleet anders dan het bord zoals vanaf Walibi Land te zien is.
Vanaf Walibi Land gezien is het gebied best leuk geworden, al valt de Tomahawk qua theming toch echt buiten het thema waarin de gamezone en Drako vormgegeven zijn.
De Crazy River is best leuk geworden, maar het thema is gewoon niet af. Daarvoor hadden ze ook de andere gebouwen moeten thematiseren. In de wachtrij zijn een paar elektrakabels gelegd en een paar tonnen opgestapeld.
Op het platform waar ooit de Hudson Bay stond staat nu een speeltuintje. Deze was nog afgesloten.
Het park zelf was wel druk, mede door de Opkikkerdag die plaats vond. Xpress heeft de hele dag (tot nu toe) niet gedraaid vanwege een storing. Ook Untamed en Speed of Sound zaten meermaals in storing. Deze waren gelukkig redelijk snel opgelost. Ook meerdere flatrides lagen er in de ochtend uit. Bij vertrek kregen we een kortingsbon van 50% voor een nieuw bezoek uitgedeeld.