Ik vind dat dit eigenlijk redelijk tegenvalt, vooral de opknapbeurt van Crazy River waar de oude logo's zelfs niet eens vervangen zijn maar er gewoon decoratie bovenop geplopt is. Vind ik niet alleen lelijk, maar ook heel erg slordig.
Ook strookt het gevoel van een electriciteitscentrale niet echt met een houten gebouw voor mij, maar dat kan aan mezelf liggen.
Dat hele gebied voelde voor mij nogal doods en het positieve is dat de Tomahawk naar mijn gevoel nu minder verstopt ligt, maar veel meer positiefs kan ik niet direct vinden. Het is nog meer dan ooit een allegaartje van stijlen en kleuren die door mekaar gebruikt worden zonder samenhang. Het beste gelukte vind ik dan Tomahawk, maar wat een verscrhikking is het station van Drako geworden.
En zoals ik al zei, het station van de Crazy River is gewoon echt mislukt in mijn ogen: het lijkt totaal niet op een stroomcentrale of iets wat er voor door moet gaan, het is gewoon het oude station met amper wat decoratie op geplakt en half herverfd. Hier hadden ze meer mee kunnen (en moeten) doen. Zelfs laten hoe het was zou veel mooier geweest zijn, want dat station zag er uberhaupt nog heel goed uit in mijn mening.
Ik snap de thematische samenhang ook niet met die zwarte vlakken, die vreemde gevels in de game gallery (ok, die boeken zijn leuk, maar hoe verbind je dat met de rest van het gebied en het thema?).
Voor mij is het, net zoals het exotische van vorig jaar, toch niet zo geslaagd.