Simon Er wordt alweer lekker hard geoordeeld hier, terwel er enkel geruchten zijn over het event tot nu toe
Hier ben ik het echt wel mee eens. Er word een vergelijking getrokken met een Efteling maar moeten we dit nu eens niet een keer gaan laten?
Hebben een Duinrell of een Slagharen dan zoveel extra indoor attracties? De horeca lijkt me redelijk makkelijk aan te passen. Dit kan op meerdere zowel tijdelijk als permanent door simpelweg deuren en ramen te plaatsen bv bij Haciënda. Je kan daar onder de de overkapping best wat mensen kwijt denk ik. Als je de foto's bekijkt in dit oude bericht op looopings zien jullie wat ik bedoel. Daarnaast heeft dit restaurant volgens mij al een aardig binnen gebied waar je kan zitten(correct me if I'm wrong ben er al ff niet geweest) en vergeet ook niet het Bizniz center welke ze ook kunnen gebruiken voor horeca.
Wat de attracties betreft tja dat is een ander verhaal hier moet echt wel wat bij maar goed net wat Simon zegt denk ik ook dat dit eerder als test word gezien en dat ze bv volgend jaar groter willen uitpakken. Ook met dat nieuwe kindergebied in gedachte welke ook binnen is/zou zijn