Het lijkt er op dat ze op de 1e foto eindelijk met een meer bezig zijn... enkele dagen geleden waren ze al begonnen bij Frozen Land voor de wanden van de kade.
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
Wat gaat het de laatste tijd toch langzaam in de Disney parken in Frankrijk en USA.
We hebben nieuwe luchtfoto's. Geen extreem scherpe foto's maar je kunt zien dat er veel bouwmateriaal is geplaatst bij Frozen. Misschien wel het meest belangrijke, de parkeerplaatsen en bouwketens zijn verwijderd die achter de studio tram tour stonden. Het gebied is bouwrijp gemaakt, met hopelijk binnenkort de eerste paden voor naar het meer toe.
- Bijgewerkt
We hebben een beginnende fundatie voor Frozen.
Het begint langzaam duidelijk te worden hoe groot dit gebied en hoe groot de Studio's gaan worden.
Nieuwe set fotos.
Heerlijk om te zien hoe ver Frozen land van de voorkant van het park af ligt, geeft het park echt wat ruimte!
Wel ben ik door de laatste foto benieuwd hoe het zicht de andere kant op gaat zijn, en dan vooral vanaf Frozen richting de achterkant van ToT...
Zonet werd dit gepost met een nieuwe concept foto van de promenade Looking "freezingly" good !
Ik kan niet wachten tot het allemaal af is, helaas gaat dat nog best lang duren. Maar dan is het Studio Park eindelijk een prima park geworden.
Ook nog nieuws over de promenade die naar de plas gaat lopen. Er komt een familie buitenattractie bij.
Zou er oorspronkelijk op die plek niet een Toy Story flatride komen?
Zou ik absoluut zonde vinden, ook al is het een extra ride en dynamiek, maar dat zou te veel in het genre zijn van de Cars Spinning ride
Maar die tekening is alweer flink oud en geruchten zeggen al langer dat deze attractie er niet meer komt. Geen idee wat er nu dan wel komt.