Waar?
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
- Bijgewerkt
ppc-anoniem-2 die muur is voor het tegen gaan van verschuiving van de omliggende grond. Als het goed is wordt straks hier 3/4 meter afgegraven voor het meer. Die pukkel wordt namelijk het kasteel uiteindelijk, uitkijkende over het meer.
ppc-anoniem-2 Eftelflags Ik zit ook te kijken, maar ik zie geen tunnel? :
Bij de rode lijn . . . als dit een muur is om verschuivingen tegen te houden dan is het wel een flinke jongen. De breedte is ongeveer net zo groot als de container die ernaast staat (gele lijnen zijn exact even breed), en de container is ongeveer 2,50 meter breed, zou er zo'n dikke muur nodig zijn om verschuivingen tegen te gaan?
ppc-anoniem-2 Ah ja! Dat is denk ik de damwand voor het meer. Dat moet wel flink zijn ja.
Dat is een betonnen keerwand. Aan de concepts te zien komt daar de kade, dus die gaat recht omhoog. Deze kade lijkt begaanbaar te worden. Overigens lijkt me de betonwand niet veel breder dan een meter, dus hoe je daar een volledige tunnel in zag weet ik niet Dat rode ding waar je een streepje bij hebt gezet is volgens mij ook geen container, maar iets van materieel. Die blauwe dingen bovenaan in de foto, dat lijken me eerder containers.
Ik gok dat het perspectief je wat bedrogen heeft
Niek Ik gok dat het perspectief je wat bedrogen heeft
Ah, nu je het zegt gok ik dat ook . . . sorry
Ze zijn allesinds bezig
Het lijkt er op dat ze op de 1e foto eindelijk met een meer bezig zijn... enkele dagen geleden waren ze al begonnen bij Frozen Land voor de wanden van de kade.
Wat gaat het de laatste tijd toch langzaam in de Disney parken in Frankrijk en USA.
We hebben nieuwe luchtfoto's. Geen extreem scherpe foto's maar je kunt zien dat er veel bouwmateriaal is geplaatst bij Frozen. Misschien wel het meest belangrijke, de parkeerplaatsen en bouwketens zijn verwijderd die achter de studio tram tour stonden. Het gebied is bouwrijp gemaakt, met hopelijk binnenkort de eerste paden voor naar het meer toe.
- Bijgewerkt
We hebben een beginnende fundatie voor Frozen.
Het begint langzaam duidelijk te worden hoe groot dit gebied en hoe groot de Studio's gaan worden.
Nieuwe set fotos.
Heerlijk om te zien hoe ver Frozen land van de voorkant van het park af ligt, geeft het park echt wat ruimte!
Wel ben ik door de laatste foto benieuwd hoe het zicht de andere kant op gaat zijn, en dan vooral vanaf Frozen richting de achterkant van ToT...
Zonet werd dit gepost met een nieuwe concept foto van de promenade Looking "freezingly" good !