Nieuwe set fotos.
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
Heerlijk om te zien hoe ver Frozen land van de voorkant van het park af ligt, geeft het park echt wat ruimte!
Wel ben ik door de laatste foto benieuwd hoe het zicht de andere kant op gaat zijn, en dan vooral vanaf Frozen richting de achterkant van ToT...
Zonet werd dit gepost met een nieuwe concept foto van de promenade Looking "freezingly" good !
Ik kan niet wachten tot het allemaal af is, helaas gaat dat nog best lang duren. Maar dan is het Studio Park eindelijk een prima park geworden.
Ook nog nieuws over de promenade die naar de plas gaat lopen. Er komt een familie buitenattractie bij.
Zou er oorspronkelijk op die plek niet een Toy Story flatride komen?
Zou ik absoluut zonde vinden, ook al is het een extra ride en dynamiek, maar dat zou te veel in het genre zijn van de Cars Spinning ride
Maar die tekening is alweer flink oud en geruchten zeggen al langer dat deze attractie er niet meer komt. Geen idee wat er nu dan wel komt.
Markiewong Ik hoop op iets totaal nieuws, ik ben benieuwd waar Parijs ons mee verrast.
Quefox_ Wat doet jouw denken dat dit een quick fix is? Disney’s California Adventure, Hongkong Disneyland en Walt Disney Studios Park waren alle drie een snelle uitbreiding. Maar je kunt niet zeggen dat die parken nu quick fix hebben gekregen. Cars Land, Mystic Manor, Big Grizzly RailRoad, Avengers Campus zijn allemaal uniek en niet goedkoop geweest en hebben serieuze problemen opgelost in de parken. Datzelfde gebeurt nu in Parijs. Misschien niet compleet uniek in essentie maar dit zijn geen goedkope oplossingen, anders hadden ze Mickey’s Philharmagic overal wel gedaan. Dat was een quick fix.
Ik zie het ook niet als een 'quick fix'. Dit zijn juist hele optimistische plannen. Zeker als je meerekent wat er allemaal bij komt kijken. Niet alleen is er geinvesteeerd in Frozen, ook Marvel en Star Wars krijgen hun eigen lands. Als alleen een quick fix tegenwoordig 2B dollar kost, vraag ik me af of er nog iets te redden valt...
Quefox_ Crush Coaster/Cars en Toy Story Playland waren quick fixes om snel capaciteit toe te voegen aan een beroert park. Maar met dit project wordt echt ingezet op sfeer. Avenger Campus is een gigantische verbetering tegenover Backlot en er komt een groenstrook met een groot meer (eindelijk wat natuur in studios). Ik zie het project vooral als eindelijk de basis van het park fixen. Er is meer dan genoeg ruimte rond het meer voor nieuwe toevoegingen en daarna kun je de voorkant van het park opengooien zonder teveel capaciteitsverlies.
Nadat dit klaar is zijn ze er nog niet, ik zie het nog wel minimaal 10 jaar duren voordat Studios een volwaardig Disney park wordt.
Hjalmar Markiewong persoonlijk vind ik dit toch wel in de categorie quick fix vallen hoor. We hebben het hier over een handvol gekopieerde attracties en een retheme van een bestaande attractie. Dat ze er in Parijs een decennium over doen om dit te bouwen, betekent niet dat het qua keuze niet gewoon "even snel wat bestaande bouwtekeningen van de kast pakken" was.