Markiewong Kijk, dat is een goede tip
Disneyland Parijs 30e verjaardag
Het volgende pers moment komt eraan en deze keer voor de verjaardag.
Hjalmar ik zeg niks...
Jailsamer Ah, de aankondiging van het BOEK over de 30e verjaardag
Nieuwe sleutelhangertjes?
- Bijgewerkt
De aankondiging op de merchandise pagina ging uiteraard over merchandise. Deze aankondiging is niet op een publiek kanaal geplaatst, dus waar het over gaat kan alle kanten op gaan. De aankondiging is 1 maand geleden al geplaatst overigens. Aangezien de viering over 1,5 maand begint is de verwachting dat er meer details naar buiten komen over de al aangekondigde nieuwe show en andere 30 jaar nieuwtjes: snacks, (klein) entertainment, merchandise. Eigenlijk alles dus waar de verjaardag uit bestaat.
Er lijkt een nieuwe show te komen voor het kasteel.
Alle informatie over de 30e verjaardag wordt morgen om 11 uur in de ochtend bekend gemaakt.
Nieuwe pins, nieuwe show met danspasjes, aangepaste parade en een groter podium. Laat het aub meer zijn
Eftelflags Laat het aub meer zijn
Ik zou niet direct op te veel hopen, dat kan alleen maar tegenvallen.
Hier de link naar de livestream:
- Bijgewerkt
De aankondigingen op een rijtje
-Nieuwe show op central plaza met 33 performers (was al bekend)
-Nieuwe outfit voor de karakters (was al bekend)
-Nieuwe merchandise lijn van 200 items voor de 30e
-Nieuwe gebakjes voor in Victoria’s
-Nieuw stukje preshow voor Illuminations met gebruik van 200 drones. Voor het eerst drones in een dagelijkse Disney eindshow.
-Preview van de nieuwe themesong. Heel erg hip qua stijl
-Marvelland opent deze zomer
De drones hebben de boel gered, maar voor de rest was het kariger dan verwacht. Niks nieuws, los van de nieuwe show die al bekend was. Geen show voor castle stage, en het meest vreemde: geen aankondiging van de terugkeer van de Marvel Stuntshow… Ook is 33 performers voor een show op central plaza natuurlijk erg weinig. Voorganger Jungle Book Jive, eveneens op Central Plaza, had 70 performers.
- Bijgewerkt
- Bijgewerkt
Ik denk dat ik een beetje op het punt gekomen ben in mijn hobby waar ik bij het zien van dit alles de grootste onverschilligheid voel. Blij voor de mensen die hier naar uit kijken, maar voor mijzelf geen enkele intentie ook maar om nu een ticket naar Parijs te boeken. Hopen dat de Iron Man coaster een beetje meevalt ofzo.
- Bijgewerkt
Onderstaande beelden ontvingen we zojuist van Disneyland Parijs in de mailbox:
Oeh, de TRON achtige look op het kasteel, daar hou ik wel van!
Verder eens met @RickMarkestein, er moet meer gebeuren om mij terug te lokken naar Disneyland Paris, ze zijn goed bezig en ik ben enthousiast over de nieuwe zaken die erbij gaan komen, Frozen Land, Star Wars Land, Avengers Campus, maar ergens wacht ik nog wel tot 2025 - 2027 voor ik weer een serieuze boeking doe voor Disneyland Paris.
- Bijgewerkt
RickMarkestein Hopen dat de Iron Man coaster een beetje meevalt ofzo.
Ook de Spiderman shooter is écht heeeel tof hoor
Los van de 1,5 nieuwe attracties stelt het inderdaad niet veel voor. Waar Parijs juist het Disney Park met de meeste vernieuwingen op entertainment vlak was, ook door het ontbreken van nieuwe attracties, is dat nu helaas niet het geval. Wellicht een combinatie van Corona (hoofd entertainment gaf budget cuts op een verkapte manier toe tijdens de persconferentie) en het feit dat het in Amerikaanse handen is. De eveneens karige 50e verjaardag van Walt Disney World was wellicht een voorbode dat er niet veel vanaf kon…
Ik vind de 'Mobiles' in de Gardens of Wonder erg tof uit zien. Beetje zoals ze ook in Orlando hebben met de 50 figuren, maar dan een compleet eigen stijl.
Maar ze zijn wel de eerste van de Disneyparken die blijkbaar gebruik gaan maken van drones.