Erikk Het ligt er een beetje aan wat je wilt en wat je budget is. Als je on property wilt zou ik sowieso even kijken naar de nieuwe promotie die draait, waarbij ze de laagste prijzen garanderen via hun eigen website.

Zit je gebonden aan vakantieperiodes?

• Erikk heeft hierop gereageerd.
  • Erikk vindt dit leuk.

Erikk Wellicht ben je gebonden aan die periode, maar als je ook maar een beetje een andere periode kunt gaan zou ik dat doen. De daadwerkelijke kerstvakantie is de drukste week van het hele jaar in Disneyland Parijs, en dat is aan alles te merken. De wachtrijen puilen uit, restaurants zijn vol, met de feestdagen zelf worden overal exclusieve menu’s van 200€ per persoon gepresenteerd (en ben je als je dat niet wilt aangewezen op fastfood), de prijzen voor hotels liggen hoog en het is koud. Dan kun je, als je aan vakanties gebonden bent, beter in de zomer of herfstvakantie gaan. Dan krijg je naar mijn mening een stuk meer waar voor je geld.

Hjalmar bedankt , on property is de bedoeling maar ben misschien aan het twijfelen voor een abonnementje ( maar dan is het beste voor maart kopen dacht ik in verband met de prijsstijging waarschijnlijk)

Ik heb net even nagevraagd. De promoties voor Kerst zelf zullen rond April live gaan. Als je zolang kunt wachten zou ik dat even doen. Je weet nooit wat voor leuke hotel+tickets+eten combo er komt.

Als je niet on-property hoeft te zitten maar wel in de buurt raad ik zeker de hotel l’Elysee Val D’Europe of buiten de grijp van Disney het Paxton hotel, op 10 minuten rijden.

Erikk als je aan schoolvakanties gebonden bent zou ik zo vroeg mogelijk gaan. De dagen tussen kerst en nieuwjaar zijn echt drama, dus die zou ik écht vermijden 😄 De eerste weken van het kerst seizoen is qua drukte goed te doen, dus wanneer een weekend buiten de vakantie een optie is zou ik dat doen. Ter illustratie, de wachttijden afgelopen 28 December om 16:00 hieronder. Tussen kerst en oud op nieuw is dit dagelijkse kost. Tower of Terror, Ratatouille en Crush waren op dit moment allemaal langer dan 100 minuten wachten.

• Erikk heeft hierop gereageerd.
      • Erikk vindt dit leuk.

ppc-anoniem-1 bedankt voor de informatie.
        ik ben misschien aan het overwegen voor een jaar pas te nemen en dan buiten de schoolvakanties in een weekend het kerst seizoen mee te nemen

Erikk een andere goeie strategie als je on-site wilt slapen is de laatste zondag nemen van het kerstseizoen, die heeft namelijk al de goedkope tarief van januari (het goedkoopste maand van het jaar). Terwijl je nog het volledige kerstaanbod hebt. De maandag erop verschijnen vaak wel bouwhekken en gaan er attracties in onderhoud (afgelopen maandag waren dat vier). Maar de rest van het park zal een heel stuk rustiger zijn.

Doe op zondag dan het kerstentertainment en de attracties die maandag sluiten, de rest kun je de dag(en) erna doen.

Deze tactiek gaat op voor het einde van elk seizoen trouwens. Disney heeft een vrij voorspelbaar patroon wat betreft onderhoud van attracties en drukte in de parken.

8 dagen later

De aankondiging op de merchandise pagina ging uiteraard over merchandise. Deze aankondiging is niet op een publiek kanaal geplaatst, dus waar het over gaat kan alle kanten op gaan. De aankondiging is 1 maand geleden al geplaatst overigens. Aangezien de viering over 1,5 maand begint is de verwachting dat er meer details naar buiten komen over de al aangekondigde nieuwe show en andere 30 jaar nieuwtjes: snacks, (klein) entertainment, merchandise. Eigenlijk alles dus waar de verjaardag uit bestaat.

Alle informatie over de 30e verjaardag wordt morgen om 11 uur in de ochtend bekend gemaakt.

Jailsamer Er lijkt een nieuwe show te komen voor het kasteel.

Die is in November al officieel aangekondigd 😉 Is destijds ook gedeeld hier in het topic: Pino330

Hier de link naar de livestream: