- Bijgewerkt
Ik heb een vraag bij de opvatting van sommige mensen in dit topic. Sommigen beweren dat ze het al zien gebeuren dat ze de hele dag kriskras door het park moeten lopen voor hun tijdsloten of dat ze zelf niet meer kunnen beslissen hoe ze hun dag gaan indelen. Maar dat lijkt me toch wel mee te vallen als je zelf beslist wanneer je voor welke attractie een reservering zou plaatsen? Ik zou bijvoorbeeld geen tijdslot pakken voor Fata Morgana als ik bijna kan instappen bij Vogel Rok. Daarnaast beslis ik toch alsnog zelf welke attractie ik wil doen? Ook werd er gezegd dat sommige virtuele wachtrijen vroegtijdig gesloten worden omdat ze vol zijn en dat dat niet prettig is, maar dat gebeurt toch al met fysieke wachtrijen in sommige parken (de Efteling is er ook schuldig aan geweest, weet iemand of ze dat nog steeds doen?) en het verschilt waarschijnlijk per park hoe ze hiermee om gaan.
Ik snap wel dat mensen druk op zich voelen als ze elke keer op tijd moeten zijn voor hun tijdslot en dat er mensen zijn die dat niet prettig vinden of daar liever niet mee werken. Ik zelf vind het niet zo'n groot obstakel, meestal heb je een aardige marge om de attractie te betreden en dat geeft al wat meer vrijheid en rust. Voor mij geeft het ook een gevoel van efficiëntie als ik voor 2 attracties tegelijk kan wachten. Ben erg benieuwd wat het resultaat gaat worden van deze pilot