Toch zou ik het persoonlijk meer als 'winst' vinden voelen als ik de Baron virtueel boek voor over een uur, dan een halfuur bij de Python in de rij ga staan en vervolgens naar de Baron te gaan. Dan heb je 2 grote rides in een kort tijdsbestek gedaan. Als ik de Baron boek over een uur en ik zou mezelf gaan vermaken met de kwijlbeelden op de Piraña, zou dat nog als verkapt 'wachten' voelen, in elk geval niet als het efficiënt invullen van je tijd.
In het Droomvlucht voorbeeld; promoten om intussen Villa Volta te doen is denk ik voor het grote publiek logischer dan promoten om het Anton Pieckplein te bezoeken. Dat is commercieel interessanter, maar ik denk niet dat het dan snel aanslaat als winstpakker qua tijd bij het grote publiek.
Prima systeem, maar ik denk niet dat het voor de Efteling bij alle e-tickets werkt. Misschien juist voor de categorie eronder. Bijvoorbeeld een Python. Bij een Baron zou het de reguliere rij helemaal de nek omdraaien, omdat die dan nog minder doorloopt dan nu al het geval is. Hetzelfde geldt voor Symbolica. Liever een halfuurtje in een bewegende rij dan 20 minuten stil staan.