Zelfs zonder dat laagje verf ziet het er alweer netjes uit bij de ToT . . . dit gaan ze toch niet op den duur verwijderen, dat zou echt kapitaalvernietiging zijn.

Autopia heeft ondertussen het eerste Premier Access bord gekregen.

Disney heeft zelf aangekondigd dat vanaf 5 Augustus Premier Access zal starten in het park.

Uiteraard worden de andere signage nu langzaam overal opgehangen, zo ook bij Tower of Terror.

Ze hebben het tenminste in thema gedaan.

Precies, lijkt bijna op het fastpass bord dat er eerst hing, niets op aan te merken toch qua aankleding / inkleding 🙂

    Hjalmar We hebben er nog eentje, bij Space Mountain. Beetje jammer van het Hyperspace Mountain logo, die had van mij wel weg mogen blijven.

    Dat ziet er toch al goed uit. Ik hoop nog steeds dat ze ook nog een dagpas of iets dergelijk gaan aanbieden. Of bijvoorbeeld een optie die je kan nemen als je in een Disney hotel of in een suite zit ofzo, dan trek je daarvoor ook wel meer mensen.

    Ik kom zonet terug uit Parijs en uiteraard hebben we geprobeerd om een Standby Pass voor Crush te pakken te krijgen. Op zondag lukte ons dit niet, maar gisteren mochten we netjes tussen 12h00 en 12h30 in de rij aansluiten. Op dat tijdstip was de wachttijd nog 30 minuten, maar later in de middag leek die wachttijd gehalveerd te worden. Klinkt fantastisch, maar Crush is toch een attractie voor de lucky few geworden. Standby Passes zijn schaars en ik kan me veel frustratie inbeelden bij diegenen die er niet aan geraken (inclusief wij op zondag).

    Vanaf 17h00 werd Crush's Coaster trouwens opnieuw toegankelijk voor iedereen. Dit lijkt een zegen, maar zowat elke aanwezige bezoeker leek ervan op de hoogte. Gevolg: enkele minuten voor 17h00 vulde de hele rij (plus verlengde rij t.h.v. Flying Carpets) zich en slingerde de rij verder rondom het hele Animagique-plein. Tja... Crush... het blijft een capaciteitsprobleem 😅

      Dat van 17.00 is nieuw voor mij... Tja. Het helpt natuurlijk ook niet echt mee dat de andere achtbaan van het resort eruit ligt (we zullen even door die pijn moeten) en dat de shows in het park niet volledig draaien. Daarnaast helpt het ook niet echt mee dat er een attractie nu in het park is die dan weer op de maandag en dinsdag gesloten is.

      Glenneke Ik heb het 3 dagen lang geprobeerd zonder succes. Een nog grotere loterij dan Lineberty. Verschrikkelijk systeem, hopelijk bedenken ze zich snel.

      Bedenken ze zich of verbeteren ze de beschikbaarheid en reserveer mogelijkheden 🙂

        Eftelflags ik denk niet dat de problemen met het reserveren van crush aan de capaciteit van de ride liggen (naja, deels misschien) maar ook aan de opzet van de virtuele wachtrij zelf.

          ppc-anoniem-2 nou ja. Meer attracties in het systeem zal ook wel schelen. Nu reserveert het hele park voor een ride met ongeveer 600 man per uur capaciteit natuurlijk.

          edit volgens Google 900 man per uur. Aai. Enige coaster park hè.

            Eftelflags Enige coaster park hè.

            Ik denk ook dat een dergelijk systeem beter tot z'n recht komt op moment dat de gasten zich wat meer kunnen verspreiden, de studio's is (en was) sowieso al een groot capaciteitsprobleem.

            Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat extra capaciteit niet altijd de oplossing is. Note this @ppc-anoniem-2 😉 Kijk naar Walibi Holland, daar zijn de rijen van alle achtbanen toch rond de 2 uur. Het grote probleem met dit systeem is dat heel het park gaat reserveren voor deze ride, waar ze normaal gewoon netjes gespreid in de wachtrij gaan staan. Meerdere attracties met zo'n systeem zou kunnen helpen om de drukte iets te spreiden, maar is nu ook niet echt de oplossing. Nogmaals; je voert dit systemen pas in als de wachtrijen te lang worden. De enige echte oplossing is zorgen dat mensen de attractie niet meer in die getale gaan bezoeken door het toevoegen van betere en leukere rides. Maar goed. Op dit moment heeft de WDS 4 grote attracties en de rest wat molentjes of infills. En slechts 1 achtbaan(tje). Heel Crush coaster is natuurlijk in de basis al een slechte investering geweest, immers moet een concern van dit niveau nooit een lage capaciteit achtbaan met zo'n populair IP kopen. En de huidige wanstaltige staat van het park gaat voorlopig niet opgelost worden. Wachten dus totdat de 2 Marvel rides terugkomen en snel dat meer wordt gegraven.

              De test dagen voor Premier Plus zijn gestart en de verschillende prijzen per attractie zijn online gegaan.

              Interessant om te zien dat de achtbanen goedkoper zijn dan Buzz en Peter Pan.

              Eftelflags Nogmaals; je voert dit systemen pas in als de wachtrijen te lang worden.

              Maar dit is toch exact wat ze nu in Parijs doen? Wordt het wachten te lang dan gaat de Standby Pass aan.

              Ik ben het nog steeds niet eens met je opmerking dat meer attractie inherent staan aan minder wachten. Want de capaciteit van het park zal omhoog gaan met de hoeveelheid attracties die je hebt. Meer bezoekers/zelfde wachttijden of langer. Als je zou zeggen, meer attracties met een balans tussen welke een Standby Pass hebben en welke niet zou ik het veel meer met je eens zijn.