Hotel op Dwarrelplein - Efteling Grand Hotel
Prijzen vallen mij idd enorm mee voor wat er bij zit, oke, heb t er zelf niet voor over, maar gezien 2 dagen toegang, ontbijt, parkeren etc is de meerprijs voor het hotel niet eens zo veel, t is jammer dat ter vergelijking je niet even snel kan kijken wat een bosrijk in dezelfde periode doet.
Quefox_ Tja, de kamers zijn nog niet echt af op een proefkamertje na, dus logisch dat t alleen de ontwerp-renders zijn die er nu staan, maar of je een stapelbed hebt of een 2 persoonbed is wel een vrij significant verschil.
Tonnie Vorig jaar heb ik in het normale (inmiddels wonder) hotel, in April 200 euro betaald voor 2 personen 1 nacht met ontbijt. Daar was dan 10% korting vanaf vanwege ons abonnement. Maar dat was dus April, in het hoogseizoen is dat standaard een stuk meer natuurlijk.
Ik hoor net dat m’n vriendin een kamer boekte begin augustus inclusief een diner in Mystique
Nog wat extra informatie, deels te zien in de screenshots hierboven. Maar toch handig om te weten.
Jouw verblijf is inclusief
- Overnachten in het hart van de Efteling
- Onbeperkt toegang tot de Efteling
- Half uur eerder toegang tot het park
- Uitgebreid ontbijt in Brasserie 7
- Toegang tot zwembad en spa
- Gratis parkeren op hotelparkeerplaats, inclusief valet parking service
- Inchecken vanaf 15.00 uur
- Uitchecken voor 11.00 uur
Voorzieningen
- Luxe Suite met een uniek uitzicht over de Efteling
- Zijdezachte badjassen en badslippers
- Bedden van topkwaliteit voor een unieke slaapervaring
- Luxe verzorgingsproducten
Ik heb zelf nog niet geboekt, maar kun je apart kiezen voor uitzicht over het sprookjesbos/aquanura, en hoeveel meer moet je betalen voor zo'n uitzicht?
Je, je kunt voor €40 extra een kleur en locatie opgeven als voorkeur.
Je kunt ook voor veel geld cadeautjes klaar laten leggen op je kamer:
John
Zou blauw dan zicht zijn op aquanura? Gezien de kleur?
Wat is het gemiddelde bedrag per persoon per nacht wat het zou kosten.
- Bijgewerkt
Debruijn7 De goedkoopste deal heb je als je met 4 volwassenen een Premium Deluxe Kamer boekt. Twee volwassenen slapen dan wel in een stapelbed. Maar het kost p.p. €189,50
Als je eind november door de weeks gaat kost het zelfs maar €152,25 p.p.
Dit is dus inclusief twee dagen entree tot het park.
Het is prijzig genoeg, maar het valt mij alleszins mee allemaal. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Voor een zogenaamd 'verschrikkelijk lelijk' hotel is het Efteling Grand Hotel toch bijzonder goed in trek.
Loekiloeki Voor een zogenaamd 'verschrikkelijk lelijk' hotel is het Efteling Grand Hotel toch bijzonder goed in trek.
Naja, t zijn 140 kamers die 365 dagen per jaar gevuld moeten worden (wat ze vast wel gaat lukken), dus dat je nu voor de komende paar maanden kijken en boeken kan zegt nog niet zo heel veel toch.
Met deze prijzen snap ik t wel dat ze het uitverkopen, ben benieuwd als de acties over zijn en alles normaal is wat voor prijzen overblijven.
Het ontgaat mij een beetje, maar iemand een idee of je als resortgast ook al kan reserveren voor Brasserie 7 in de avond?
- Bijgewerkt
Varnonth Iedereen kan er eten met een reservering zometeen, alleen zijn de reserveringen op dit moment enkel open voor EGH gasten.
Het raakt een beetje ondergesneeuwd onder de prijzen, maar: Arcadeau. Wat een briljante naam.