Wat een prachtige concepten, precies wat deze hoek nodig had! Mooi ook dat voorzien wordt in een ruime kinderwagenstalling voor Carnaval Festival. Er staan een paar mooie doorkijkjes en vlonders waarvandaan je mooi zicht hebt op de attracties op de concepten en ik zie zelfs een klein bootje doorschemeren op het plein voor Vogel Rok (speeltoestel voor de wachtende kinderen?).
Mark het oogt fris, maar eerlijk gezegd ook wel wat standaard tropisch zoals we dat in veel parken al kennen.
Misschien ook omdat de Efteling al een Oosters georiënteerd gebied rijk is? Hoewel ik het een prachtig concept vind, zijn deze twee themagebieden niet een beetje veel van hetzelfde binnen een park dat verder nog maar een bescheiden aantal themagebieden kent?
Mark Wel ben ik benieuwd hoe het opknippen van het plein gaat uitpakken. Ook hier weer veel versmalling op een punt waar het altijd al druk is...
Qua immersiviteit wel een verbetering. Qua crowd control echter....
Het lijkt op de overzichtsfoto alsof er ook een paadje tussen de speelweide en het nieuwe gebied komt. Misschien zorgt dit voor wat meer spreiding?
Convival ben ik de enige die 2,8 miljoen echt heel veel vind klinken? 👀
Vergeet niet dat Nest! ook al 2 miljoen euro kostte.
ppc-anoniem-2 Dat was ook het eerste dat ik dacht, dat de attractie techniek ook veranderd zou worden naar iets nieuws, ook dat je dan weer met de attractie 20 jaar vooruit kan. Monsieur Cannibale is intussen ook 33 jaar oud.
Die Twist & Splash leek me bij het zien van de concepten meteen erg aannemelijk. Ik zie alleen maar voordelen: Monsieur Cannibale begint gebreken te vertonen, eindelijk weer een waterattractie én de mogelijkheid om hem droog te laten draaien in de winter. Maar zou dat überhaupt binnen een budget van 2,8 miljoen passen?
QDude24 De naam klinkt meer als een boektitel dan dat van een themagebied, kijk naar gebieden als Avalon, dat heet ook niet "Wereld van Merlijn".
Ik vond "de Wereld van Sinbad" ook al een beetje simpel klinken voor de Wereld vol Wonderen. Maar misschien is dit slechts een soort werktitel die we nauwelijks tegen gaan komen, zoals Hartenhof?