Wel knap dat je dat na het storten van een hoop zand en het verwijderen van een boom al kan zien 🙂
Buiten zoals @Michael al aangeeft dat volwassen bomen zich lastig laten verkassen zie ik ook bij de afgescheurde tak duidelijk een heel donkere plek in het midden van de stam. Zou het niet kunnen dat de boom ziek is en daarom niet verplaatst kan worden of daarom het veld moet ruimen nu je toch bezig bent. Ik vind het apart om het gelijk op moedwillig slopen of creatieve armoede te gooien terwijl je de achtergrond niet kent.
Liampie Wat een grote lap grond hebben ze bij elkaar gesprokkeld! Kunnen ze hier niet een leuke B&M flyer kwijt?
Graag 🤩
Arathonk Ik vraag mij vooral af of jullie een Efteling bewaker hadden of dat dit een "ingehuurd Covid bewaker" was.
Dan nog, regels van hoffelijkheid zijn niet afhankelijk van covid of niet covid. Misschien dit ook aangeven bij de Efteling zelf, alleen hier op het forum een dergelijke negatieve ervaring roepen heeft vaak weinig nut. Ook ingehuurde bewakers dienen zich te houden aan de door het park opgestelde richtlijnen.