ppc-anoniem-2 Ik begrijp waar je vandaan komt maar, als parken de service aanbieden en jij zelf niet geforceerd wordt om er een te kopen dan snap ik niet waarom je de schuld bij de bezoekers zelf neerlegt. Je gaat toch ook niet de mensen met sky priority/fast lane op lucht havens ervan beschuldigden dat ze daarvan gebruik maken als het een service is die gewoon wordt aangeboden.
Iedereen legt overigens zijn of haar prioriteiten anders en dat moet men ook kunnen respecteren. Ik vind het nice dat Walibi de mogelijkheid aanbiedt om mensen de rijen te laten skippen, zo lang de normale bezoeker er niet te veel last van heeft. Jij minder nice, dat is ook cool, dan maak je een statement door er geen te kopen (of een petitie te starten tegen deze revenue streams in het algemeen, wat overigens soms ook succesvol kan zijn 😉).
Ben heel benieuwd naar de eerste reviews morgen, ik verwacht dat de baan voor veel mensen hun nieuwe nummer één wordt en dat het vrijwel zeker de nieuwe nummer één wordt van de Benelux.