Ik ben ook vrijdag geweest. Ik kwam rond half 11 aan en heb eigenlijk alle toppers kunnen doen, (Untamed, Goliath, Lost Gravity, Xpress Platform 13 , Condor) en het systeem beviel me wel. Keek eerst best tegen het systeem op maar het werkte in de praktijk eigenlijk geweldig vond ik. De rij van Goliath bijv was 80 minuten, maar door het systeem had je het gevoel dat je helemaal niet stond te wachten. Je kon gewoon relaxed beetje rondlopen, wat eten halen, flatride pakken en daarna naar de attractie. Van tegenstander ben ik eigenlijk naar voorstander gegaan. Enige nadeel was dat een storing van 25 minuten bij Untamed niet werd gecompenseerd door af te trekken van een andere virtuele rij wat ik jammer vond.
Voor de rest was het eigenlijk een heerlijke dag met veel leuke rides. Wel merk je dat sommige flatrides en infills extreem druk waren zoals Blast, Drako en Spinning vibe en dat bij anderen niemand stond zoals Splash battle en de theekopjes. Misschien kan Walibi in een volgend stadium mensen ook in het systeem tips geven voor infills dichtbij, zodat er iets meer spreiding komt. Maar ik ben fan van het systeem, mede dankzij de tips van het forum hier heb ik er een prima dag van kunnen maken, ondanks dat het relatief druk was.