LuukFantasy Oh wauw wat een gaaf attractiebord! Erg tof dat ze voor een klassiek neonsign zijn gegaan met de "bewegende" armen.
Niek Ik vind dat bord echt tof 😍 De bovenste helft is wel licht epileptisch, maar zeker de twee-handige Mickey en Minnie en de font-keuze vind ik erg mooi!
broodje123 Op een of andere manier geeft het mij niet het WoW gevoel, wat andere attracties me wel gaven.
Niek Ik vind het juist wel heel intrigerend! De cartooneske stijl maakt me heel benieuwd. Ik hoop wel dat het iets minder opvalt dat Goofy zo geprojecteerd wordt, dat ligt wellicht aan de opname.
Niek Thies Die Mickey is wel nightmare fuel zeg 😆 Hoezo? De Mickey in de auto? Door z’n stem of z’n hoofd of wat bedoel je?
Nick Click to reveal Click to hide Vandaag is er weer een nieuwe preview geüpload, hierin lijkt de projectie van Mickey weer te kloppen.
Piet_Verdriet Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Het stijltje is heel erg tof, maar het is zo te zien wel érg veel projectie. Wel een enorm scherpe projectie, je hebt iig het idee door een Mickey Mouse cartoon te rijden.
Njit Om het een schermattractie te noemen is denk ik iets te simpel gezegd Described as a “2 ½ D attraction” — meaning no 3D glasses will be required — the story takes guests from watching a new Mickey Mouse cartoon called “Perfect Picnic” to feeling like they’re stepping inside a cartoon world. According to a Disney press release, the ride includes animatronics, projections across both multi-plane and dimensional set pieces, and scenes that “make transformations right before guests’ eyes.” “We’ve taken our whole grab bag of theatrical tricks and blended them together so seamlessly you won’t be able to tell what’s what,” Kevin Rafferty, executive creative director from Walt Disney Imagineering, said in a prepared statement. “There is more happening in each and every scene than you could possibly have time to see in just one experience.”
Eftelflags BRILJANT! Woow! Wat een geweldige ride! Combinatie van projectie, animatronics en de hele stijl. I love it!
Lizzzard Eftelflags Ik vind dit ook super gaaf er uit zien! Fantastische toevoeging in het familie aanbod. Fijn met z'n 4-en op de bank.