Tof bord, past er goed bij. 🙂

Ik vind dat bord echt tof 😍 De bovenste helft is wel licht epileptisch, maar zeker de twee-handige Mickey en Minnie en de font-keuze vind ik erg mooi!

7 dagen later

Oei, die Cast Members komen niet zo heel erg geloofwaardig over 🙈

13 dagen later

Let op: mogelijke spoilers.

Op een of andere manier geeft het mij niet het WoW gevoel, wat andere attracties me wel gaven.

Ik vind het juist wel heel intrigerend! De cartooneske stijl maakt me heel benieuwd. Ik hoop wel dat het iets minder opvalt dat Goofy zo geprojecteerd wordt, dat ligt wellicht aan de opname.

Die Mickey is wel nightmare fuel zeg 😆

• Niek heeft hierop gereageerd.

Thies Die Mickey is wel nightmare fuel zeg 😆

Hoezo? De Mickey in de auto? Door z’n stem of z’n hoofd of wat bedoel je?

• Nick heeft hierop gereageerd.

Niek De projectie van zijn gezicht draait te veel, waardoor zijn neus misplaatst lijkt.

Click to reveal Click to hide

Vandaag is er weer een nieuwe preview geüpload, hierin lijkt de projectie van Mickey weer te kloppen.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Het stijltje is heel erg tof, maar het is zo te zien wel érg veel projectie. Wel een enorm scherpe projectie, je hebt iig het idee door een Mickey Mouse cartoon te rijden.

Om het een schermattractie te noemen is denk ik iets te simpel gezegd

Described as a “2 ½ D attraction” — meaning no 3D glasses will be required — the story takes guests from watching a new Mickey Mouse cartoon called “Perfect Picnic” to feeling like they’re stepping inside a cartoon world.

According to a Disney press release, the ride includes animatronics, projections across both multi-plane and dimensional set pieces, and scenes that “make transformations right before guests’ eyes.”

“We’ve taken our whole grab bag of theatrical tricks and blended them together so seamlessly you won’t be able to tell what’s what,” Kevin Rafferty, executive creative director from Walt Disney Imagineering, said in a prepared statement. “There is more happening in each and every scene than you could possibly have time to see in just one experience.”

BRILJANT! Woow! Wat een geweldige ride! Combinatie van projectie, animatronics en de hele stijl. I love it!

Eftelflags Ik vind dit ook super gaaf er uit zien!

Fantastische toevoeging in het familie aanbod. Fijn met z'n 4-en op de bank.

Vind 't een schattige attractie tot dusver. Nog niet omver geblazen of iets dergelijks 🙂

Ik geloof Disney meteen dat technisch gezien deze ride toch wel weer een uitdaging is.
          En op het eerste gezicht ziet het er ook ontzettend mooi uit afgaande op de videobeelden.
          Maar toch heb ik zo mijn twijfels bij deze attractie, ik weet niet waarom, maar wat we er van gezien hebben is het 1 grote ride langs slim geplaatste videoschermen en verder nog een paar verkapte animatronics (bij gebrek aan een beter woord) erin.

Wel hoop ik dat ze het scherm van de locomotief waar Goofy op te zien is even een centimeter of 10 omhoog kunnen plaatsen, nu is het wel heel overduidelijk dat je naar een scherm kijkt vanwege de zwarte rand aan de bovenkant van het scherm.
          Maar verder, lijkt het mij een leuke ride om een keertje te doen, of de herhalingswaarde groot is weet ik nog zo net niet.

Ik denk dat mensen zich vergissen in hoeveel daadwerkelijk scherm is, als ik de videos zo bekijk zie ik toch bijzonder veel decors geplaatst in de scene. Buiten de waterval scene, is alles toch redelijk tastbaar en "echt".