Niet als je het op deze manier doet. Maar raar blijft het wel. Dan zou ik nog wel een extra toegangspoort voor Wilderness verwachten.
Waar zou jij de kartbaan van Walibi Holland door vervangen?
Tja. Met Gollie die ook bij de speedzone hoort zou het een hele gekke loop van gebieden zijn. Een U vorm die zich rond een uitgestrekte S vormt. Het lijkt mij gek. Tegelijkertijd is er ook in het thema speedzone nog genoeg qua thema te doen schat ik zo in.
dus ik denk niet dat die hoek een Wilderness thema krijgt.
Station ligt er al, skyrush 2.0 of een mooie RMC Raptor......
Straks hebben we het allemaal fout en komen ze enorm random met een B&M divecoaster af
asjeblieft geen dive coaster.. Ik zou voor zo'n quad coaster gaan.. dat zijn best aardige ritjes en de footprint hoeft niet zo groot te zijn..
- Bijgewerkt
Het Liefste überhaupt graag wat anders dan een coaster, Een ride die naar mijn idee echt zeer goed kan passen in Walibi en daadwerkelijke aanvulling zal zijn op het bestaande aanbod + Een unique selling point heeft is 'Action League' van Alterface.
Dit een een shooterride waarbij je het in meerdere rondes opneemt tegen andere teams, Door combinatie van de grote en 3 kleine draaischijven kan er continu gedraaid worden in tegen wie je het opneemt. Met de setting van de standaard concept arts zie ik dit zo in Walibi's Festival thema passen.
BAVI nog een thrill achtbaan nodig
Nog een? Draco is de enige niet-thrill baan, en die is vooral voor kinderen. Een echte familiebaan heeft het park niet, en wel nodig imo.
Als we ervanuitgaan dat de info van de woordvoerder aan Looopings klopt komt er dus een familiegebied, dus dan vind ik het raar dat mensen hier nogsteeds komen met Raptors en Tarons.
scagen Ik ben voorstander van een darkride in Walibi Holland. Zelfs van een shooter! Maar ik vind dit concept weer totaal niet bij het park passen. Een klassieke shooter zoals CoT en Popcorn Revenge in Walibi Belgium zou niet misstaan in Walibi Holland. Walibi Belgium heeft laten zien dat een shooter een hele grote doelgroep aanspreekt inclusief families, en de herhalingswaarde kan lekker hoog zijn
Echt joh?
Bedoel, het apparaat daar knalt de festival look vanaf. Trussen met verlichting erboven, interactieve vloerdelen, nee, ik zou dit juise perfect vinden voor Walibi Holland. Ik hoop ergens ook dat je dit niet alleen indoor kan doen, maar ook overdekt outdoor, zodat mensen mee kunnen kijken, want ik denk dat dit qua kijkvermaak net zo tof is als het zelf de attractie doen.
Ik vind hem juist op maat gemaakt voor Walibi . . . schreeuwerige kleuren, dynamisch, thrill in combi met een interactief element . . .
ppc-anoniem-2 zodat mensen mee kunnen kijken,
In het concept van de fabrikant loopt de wachtrij boven rondom waardoor je tijdens het wachten al kan zien hoe andere het doen.
En dan themen naar een of andere fout gameshow.
En als je dan een bepaald target raakt, of een hoeveelheid punten gehaald hebt, dat dan de andere bakjes korte tijd extreme spinnen, zoals ook bij de Men in Black ride gebeurt in Universal Studios Orlando.
scagen Ik zou het open karakter met alle verlichting en herrie en een concert stage nog meer in de festivalization vinden passen.
ppc-anoniem-2 Ik zou het open karakter met alle verlichting en herrie en een concert stage nog meer in de festivalization vinden passen.
Weet je heel erg zeker dat je nu praat over een familie darkride en niet over een Break Dance zoals die van Verwijk/Bufkens uit Belgie?
Dat is namelijk echt een discotheek, precies zoals jij ook beschrijft.
Naja, de Deca Dance stijl in combinatie met een shooter karakter . . . tegenwoordig kunnen (LED)schermen ook gewoon buiten draaien en heb je die donkere darkride omgeving niet meer nodig om het te laten werken. Dus ja, combinatie van die 2 eigenlijk, wat de attractie ergens ook is, alleen staar er daar nog een loods omheen getekend.
Een indoor achtbaantje voor de familie is natuurlijk ook altijd nog een optie.