Zou een mack spinning niet passen op de oppervlakte? Een shooter oid zou ik liever op een andere plek zien komen. Een hotel tartuf achtige attractie in een disco stijl zou ik tof vinden in de mainstreet en lekker makkelijk om te zetten met halloween.
Waar zou jij de kartbaan van Walibi Holland door vervangen?
Johan Een hotel Tartuf is best leuk inderdaad voor de mainstreet/passage. Ik weet dat ze backstage aardig wat ruimte hebben.
Een leuke spinner, mocht het een achtbaan worden, zou er inderdaad niet misstaan. Zelf ook onwijs fan van Gerstlauer bobsleds.
Kwa binnenattracties is een shooter inderdaad ook wel heel welkom, al is de populariteit van Popcorn Revenge in WaBe volgens mij behoorlijk tegenvallend, al is de attractie wel gewoon heel erg leuk.
Goed om dit te zien.
- Bijgewerkt
Het is echt waar...
Ook het Londense Thorpe Park is dit jaar bezig met een festival style. Ze noemen het project ParkVibes. Het is de bedoeling dat park bezoekers een festival ervaring ervaren, met muziek en artiesten. Ook krijgen bepaalde objecten een graffiti make-over. Dit is een samenvatting van wat ik gelezen heb op Engelse news artikelen.
Even een schopje.
Is nu een spookhuis of scarzone voor Halloween
Amber wachtrij voor de nieuwe walkthrough Final Hide out, wat me trouwens opvalt en best komisch is: op mijn 2de foto van begin July zie je op de achtergrond een leger truck staan, wat dus een decor stuk blijkt te zijn van de Final Hide out. Dus heb onbewust toen de eerste Halloween voorbereidingen al vast gelegd!
Ben wel benieuwd hoe dit straks vorm zal krijgen, ik schat Walibi wel zo slim dat ze Final hide out zo hebben geplaatst dat het geen ruimte hoeft te maken voor wat er op de kartbaan komt. Maar hoe de wachtrij dan zal lopen ben ik wel benieuwd naar.
msnguy Ik weet niet of dit wel klopt.
Walibi is goed in thrill-rides een achtbanen. Het plaatsen van twee flat-rides en een toffe indoor-coaster klinkt voor mij eigenlijk veel logischer dan een enkele darkride.
Een redelijke darkride is duurder dan een top-achtbaan, en levert voor een park als Walibi veel minder op. Immers, wat je krijgt als je een darkride toevoegt is dat de bezoekers die het park nu aantrekt er eigenlijk relatief weinig aan hebben. Een enkele darkride maakt het park niet regen-proof, het maakt niet dat iemand die niet van achtbanen houdt iets aan het park heeft, en het helpt ook niet bij het promoten van het core idee van het product dat Walibi is.
Ik zeg: zet een tweetal spectaculaire darkrides neer, beiden in muziek-thema, en een toffe gare indoor-achtbaan (indoor-wilde-muis?)
Stel je voor als Walibi's idee van een familie gebied is om gewoon wat familie attracties naar dat stuk te verplaatsen zodat ze meer ruimte hebben op de plek van die oude familie attracties haha.